FACEBOOK IS SOCIAL DICTATORSHIP & SOCIAL MEDIA SPAM, but that is not all. GET THE INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK., AS ONE OF HOA'S DYNAMICS AND SEE THE OTHER DYNAMICS IN MORE THAN 90 BILINGUAL PAGES.

What are the Political Goals?

The Political Goals are the goals of the Horn of Africa's Network. The first set of goals through which I created this network were related to the Horn of Africa. This is the political topic of the website.

The goals, as they appear in the title of the network are the goals aiming to make every state in the Horn of Africa a better place and to make the Horn of Africa united. That was the first goal of the Horn of Africa's Network, which has been planned in the USHA.

But when other places in the world were somehow exposed to the same situations that the Horn of Africa is going through, or affected by some other global dangers, the topic has shifted a bit to arrange some global goals through the Global Dynamics, you will read through to save the whole world, not just the Horn of Africa.

Before I get into this, I want to tell you something. All of the terms that come in the Global Dynamics are my own terms. I created them and now I see some business people have started to use some of these terms and even use them as keywords in Google Adwords, a process which is clear abuse to intellectual property rights. Now start you discovery in Arabic below and in English at Dynamic Goals.

مقدمة الأهداف السياسية Political Goals كنقطة إنطلاق

الأهداف السياسية هي أهداف شبكة القرن الأفريقي Horn of Africa's Network السياسية. لقد كانت هي الأهداف الأولى التي من خلالها أنشأت هذه الشبكة التي تتعلّق بالقرن الأفريقي. هذا هو موضوع الموقع. ولكن عندما كانت أماكن أخرى بطريقة ما تتعرّض لنفس المواقف التي يمر بها القرن الأفريقي، أو تأثرت ببعض المخاطر العالمية الأخري، فقد تحوّل الموضوع قليلاً لترتيب بعض الأهداف العالمية عن طريق أفكار ديناميكية Dynamic Ideas لإنقاذ العالم كله وليس فقط القرن الأفريقي. الديناميكيات كانت موجودة سلفاً، وقد تمّ تجريبها في بعض المشاريع هناك. هذا ما سوف تعرفه من خلال الأقسام.

قبل الدخول في هذا الموضوع، أريد أن أخبرك بشيء. كل المصطلحات المفاهيمية التي تأتي في الديناميكيات العالمية Global Dynamics هي مصطلحاتي الخاصة والمجرّبة إقليمياً. لقد قمت بإنشائها والآن أرى أن بعض رجال الأعمال قد بدأوا في استخدام بعض هذه المصطلحات وحتى استخدامها ككلمات رئيسية في Google Adwords، وهي عملية تُعدُّ انتهاكًا واضحًا لحقوق الملكية الفكرية. ابدأ الآن بالاكتشاف باللغة العربية أدناه وباللغة الإنجليزية في الأهداف الدينامية Dynamic Goals.

لذلك فان سبب تحوُّل الشبكة لتشمل نواحي العالم الأخري مع القرن الافريقي Horn of Africa هو الظروف والمواقف التي نمر بها على الصعيد العالمي، والتي نتجت عن عاملين. العامل الأول هو تدهور العالم بعد نهاية حقبة الحرب الباردة. العامل الثاني هو نفس التدهور الذي حدث في العالم بعد تغيُّر المناخ.

هل فكرت علي الإطلاق بان هناك إرتباطاً وثيقاً بين التدهور في الجانبين؟

سأُخبرك بذلك في صفحات أخري تجدها بين أقسام هذه الصفحة.

التحوُّل النوعي في موضوعية علاقة القرن الافريقي بالعالم

لدي أسباب موضوعية للاعتقاد بأن نفس التوجُّه السياسي، الذي أنهى الحرب الباردة وأوقع الكثير من الأضرار في العديد من الأراضي في جميع الدول، هو نفس التوجُّه السياسي، الذي تسبب في تغيُّر المناخ بواسطة الإحتباس الحراري  Global Warming الذي وسَّع فجوة الأوزون وأدي الي الأضرار الناجمة عن تغيُّر المناخ، والتي تشمل الأوبئة.

قم بإجراء مقارنة منطقية لدوافع إنهاء عصر الحرب الباردة مع أسباب تغيُّر المناخ  Climate Change وسترى ما أعنيه.

لديك عقل، أليس كذلك؟

لذا، لا تدعه يجلس هناك في رأسك ولا تفعل شيئًا، أو تفكر بعيدًا عن الحقائق التي تلت نهاية الحرب الباردة.

إن تدمير التوازن السياسي العالمي بين قوتين مهيمنتين يشبه تدمير توازن النظام البيئي.

كل هذه الأمور تضر كل العالم وليس القرن الافريقي وحده. ولما كانت الدوافع الأولي لإنشاء شبكة القرن الافريقي السياسي هي تحرير فكر الشعوب في تلك المنطقة سياسياً لفهم التطورات السياسية، فقد تمّ الإنطلاق من ذلك الجانب الاقليمي الي الجانب العالمي لتحرير فكر شعوب العالم حتي تفهم بطريقة تقدمية أسباب المشاكل العالمية ومن تسبب فيها.

ما هي الأهداف السياسية؟

أهداف ديناميكية تتعلق بالقرن الأفريقي

الأهداف الديناميكية المتعلقة بالقرن الأفريقي والتي تمّ من خلالها إنشاء هذه الشبكة هي كما يلي:

* تعزيز استقرار الدولة الثورية الوحيدة في المنطقة.

* الكشف عن الكليشيهات الخاصة بالديمقراطيات في المنطقة، والتي أصفها بـ اللاديمقراطيات"disocracies" بمصطلح جديد ومبتكر.

* إبراز الدكتاتورية مثل الأنظمة الدكتاتورية السودانية Sudanese Dictatorial Regimes وسلوكياتها بما في ذلك انتهاكات حقوق الإنسان ومناوراتها مع القوى الإقليمية والدولية والدعم الذي تحصل عليه منها.

* كشف علاقات الأنظمة الديكتاتورية وجماعة الأخوان المسلمين، خاصةً أخوان مسلمين السودان Muslim Brothers of Sudan مع الجماعات الإرهابية والتهديدات التي تفرضها على دول أخرى في المنطقة.

* بناء الوعي العام حول علاقة طائفية الأحزاب السياسية الطائفية Sudanese Sectarian Parties بالأحزاب الدينية وكيف تعمل هذه الأحزاب الطائفية معًا لخداع الناس.

* تعرية الإخوان المسلمين للجماهير من خلال الكشف عن مؤامراتهم عبر عقود من الدكتاتوريات مع حقيقة أنهم مؤسسو الإرهاب الدولي مع جهة دولية أخري لتصديره في المنطقة والعالم.

* دعم المجموعات الإشتراكية الثورية والمشاركة في قيادة الحركات الجماهيرية في العالم لتحقيق تغييرات إيجابية في العديد من البلاد (مثل السودان Sudan).

* خلق أفضل آليات الثورة التقدمية على أساس الخطط الصحيحة والوقت المناسب والدستور الثوري الذي من خلاله يمكن للثورة أن تؤسس دولاً جديدة.

* قيادة الجماهير للمشاركة في المشاريع العامة كمشروع شجرة الشهيد Martyr's Tree الذي يُعتبر فعالية جماهيرية اجتماعية للالتقاء بين الناس وإنتاج قيم وطنية استشهادية ودعم أسر الشهداء.

دعنا نقرأ جميع أفكارك حول هذه الأهداف الديناميكية من خلال نموذج التعليقات في هذه الصفحة في أسفلها.

*** شاهد هذه الأنشطة من خلال الأقسام التالية من الصفحة أسفل الصورة وانتقل بعد ذلك إلى الأهداف السياسية Political Goals الديناميكية المتعلقة بالعالم. اتبع الأقسام المرتبطة لقراءة المزيد. شكرا.

تحقيق أهداف سياسية Political Goals لتعزيز البيئة واستدامة المناخ زراعة أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد إرتري

أهداف سياسية Political Goals لخلق حراك جماهيري يطلق الثورة السودانية

أهداف سياسية Political Goals حوّلت التقنيات الجماهيرية لشجرة الشهيد الإرتري إلى شجرة الشهيد السوداني 1

أهداف سياسية Political Goals خلقت الآليات الثلاثة للثورة السودانية

أهداف سياسية Political Goals تكشف مؤامرات الإخوان المسلمين مؤسسي الإرهاب الدولي ...

ما هي الأهداف السياسية؟

أهداف سياسية Political Goals تخص العالم

الأهداف السياسية التي تهم العالم، أو الأهداف الديناميكية العالمية تمس كل جانب من جوانب الحياة التي تضررت من التغيُّرات السلبية بعد الحرب الباردة وبعد تغيُّر المناخ لتنظيم جماهير العالم من خلال منهجية محددة، والتي أقدمها للجماهير في LPE of the Masses Era لتنفيذه حتى تصبح جميع أهدافه الطموحة حقيقة لمستقبل أفضل.

لذلك، فإن الأهداف السياسية الديناميكية المتعلقة بالعالم موجودة في جميع ملصقات هذه الحملة السياسية العالمية وفي بعض الصفحات التي تحتوي على مصطلحات ديناميكية وعالمية وأفكار ورؤى وآراء ووجهات نظر ومواقف ومراجعات ونظريات وتفكير وتخطيط الأفكار وطرق العرض في لاحقة عنوان الويب للصفحات.

ملخص الأهداف الديناميكية المتعلِّقة بالكرة الأرضية كما يلي:

* خلق وعي عالمي من خلال توفير الريادة لفهم ما حدث للعالم ثقافيًا واقتصاديًا وفي الرفاه الصحي والسياسي والاجتماعي منذ نهاية الحرب الباردة من خلال مقالات في تلك الصفحات المحددة.

* تعزيز الوعي العالمي من خلال إعطاء دروس لتثقيف الجماهير حول كيفية تدهور العالم بعد تغيُّر المناخ في الرفاهية الصحية والرفاهية الاجتماعية وكيفية زيادة الأمراض بما في ذلك أوبئة تحصد الحياة مثل فيروس كورونا Coronavirus (COVID-19).

* عرض أسباب كل من التدهور السياسي العالمي والتدهور البيئي العالمي الذي نتج عن الإحتباس الحراري وربطها بنتائجها لتقديم حكم قوي يستهدف المتسببين.

* الكشف عن السببية في النُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية والأنظمة الكلاسيكية Classic Systems التي يقودونها بدعم من شركات القوي الرأسمالية Capital Power التي تقدر بمليارات الدولارات، وجميعها تتحمّل المسؤولية في الكوارث العالمية التي تلت نهاية الحرب الباردة

* استهداف الجماهير العالمية لتوحيدها لحل جميع المشاكل التي سببتها الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems للنُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية.

* تزويد الجماهير العالمية بخطة جيدة للعمل معًا، وإنشاء شبكة للجماهير والتنظيم ببعض الطرق المزودة بالخطة للاستعداد للحدث العالمي الكبير.

* تعليم الجماهير العالمية من خلال خطة إستراتيجيات وتكتيكات عصر الجماهير Masses Era وأنظمة الجماهير وتزويدها بالخطوات التي يجب اتخاذها لأخذ النظم الكلاسيكية للنُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية وإطلاق أنظمة الجماهير Mass Systems وتأسيس عصر الجماهير.


هذا هو رأيي وتخطيطي، أنا ناشط وصحفي وشاعر مخضرم خالد محمد عثمان Khalud Mohammed Osman لأخذ تفكيرك أيضًا في هذا الحدث العالمي الكبير.

لذا، هل أنت رائع؟

هل يمكنك مواجهة التحديات؟

إذا كان الأمر كذلك، فقم بالاشتراك في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسي HOA Political Scene Newsletter وقم بتأكيد اشتراكك. هذه قائمة اشتراك مزدوجة تضمن أمان عنوان بريدك الإلكتروني، عبر تقنية خاصة تطلب منك ان تؤكد انك أنت من يطلب الإشتراك وليس شخصاً آخر يستخدم بريدك الإلكتروني. بعد ذلك استخدم نموذج اتصل بنا  Contact Us لتخبرني عن اهتمامك بمشروع عصر الجماهير.

لكي تكون أكثر نشاطًا أثناء القيام بذلك، احصل على عنوان الويب للصفحات العالمية وانشرها على مواقع الويب العائلية الرائعة، وانشر الملصقات هناك واطبعها ووزعها وثبتها في الأماكن العامة، في كل مكان.

الأهداف السياسية Political Goals باللغة النرويجية

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/dynamiske-ideer.html - Dynamiske ideer: Ikke bare massene og naturen, men også himmelen er skadet. KLIMAENDRING er det eneste produktet av dårlig styring av de klassiske politiske partiene som råder. Hvordan redde verden fra dårlig styring? Bli med på Afrikas nettverk, slik at veteranaktivisten, journalisten og dikteren Khalid Mohammed Osman kan lære deg å være verdens beste borger.

The connotation of the Norwegian description is: Not only the masses and nature, but also the sky is damaged. CLIMATE CHANGE is the only product of poor governance of the classical political parties that prevails. How to save the world from poor governance? Join Africa's network so that veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman can teach you to be the world's best citizen. The connotation in Arabic as follows:

الأفكار الديناميكية من النرويجية الي العربية: ليس فقط الجماهير والطبيعة، ولكن السماء أيضًا أُتلفت. إن تغيُّر المناخ هو المنتج الوحيد السائد للحكم السيئ للأحزاب السياسية الكلاسيكية. كيف ننقذ العالم من سوء الحكم؟ انضم إلى شبكة إفريقيا حتى يتسنى للناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان أن يعلَّمك كيف تكون أفضل مواطن في العالم.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norske-dynamiske-perspektiver.html - Norske Dynamiske Perspektiver: Klima blir skadet, massene blir skadet. Det er den eneste faktoren som gjør de herskende eliteene til klassiske politiske partier med sine regjeringer korrupte. Hvordan redde verden? "Tenk globalt, handle lokalt". Ta leksjonene fra veteranaktivisten, journalisten og dikteren Khalid Mohammed Osman ved Horn of Africa's Network.

The explanation of this Norwegian description is: Climate is damaged, the masses are damaged. It is the only factor that makes the ruling elites into classical political parties with their governments fail. How to save the world? "Think globally, act locally". Take lessons from veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman at Horn of Africa's Network. The explanation in Arabic as follows:

المنظورات الديناميكية من النرويجية الي العربية: تضرر المناخ وتضررت الجماهير. إنه العامل الوحيد الذي يجعل النُخب الحاكمة في الأحزاب السياسية الكلاسيكية مع حكوماتها فاسدة. كيف تنقذ العالم؟ "فكر عالميا و نفِّذ محليا". تعلم الدروس من الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان في شبكة القرن الأفريقي.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norske-dynamiske-meninger.html - Norske Dynamiske Meninger: Klimaet blir skadet og det bringer epidemier med at snøen forsvinner. Dette er utfallet av regjeringen til klassiske politiske partier med de styrende elitene. "Think Globally, Act Locally" for å starte massenes æra, i stedet for de klassiske politiske partiene. Ta lærdom av veteranaktivist, journalist og dikter Khalid Mohammed Osman på Horn of Africa's Network.

The insights of the Norwegian description are: The climate is being damaged and this brings epidemics with the snow disappearing. This is the outcome of the government of classical political parties with the ruling elites. "Think Globally, Act Locally" to start the era of the masses, instead of the classic political parties. Learn from veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman at Horn of Africa's Network. The explanation in insights as follows:

آراء ديناميكية من نرويجية الي عربية: المناخ متضرر وجلب الأوبئة مع اختفاء الثلوج. هذه هي حصيلة حكومة الأحزاب السياسية الكلاسيكية مع النُخب الحاكمة. "فكر عالمياً ، واعمل محلياً" لبدء عصر الجماهير، بدلاً من الأحزاب السياسية الكلاسيكية. تعلم من الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان في شبكة القرن الأفريقي.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norsk-dynamisk-innsikt.html - Norsk Dynamisk Innsikt: Har du aldri tenkt på hvordan snøen smelter og hvordan epidemiene sprer seg etter klimaendringene? Gutter, du får bedre tenke to ganger. Alt dette er et resultat av dårlig planlegging av klassiske politiske partiers herskende elite. De tenker bare på sine egne interesser som gjør store næringer til og med kjemikalier og kjernefysiske stoffer, som skader verden. "Tenk globalt, handle lokalt". Få masseprosessen fra veteranaktivisten, journalisten og dikteren Khalid Mohammed Osman ved Horn of Africa's Network.

The interpretation of this Norwegian description is: Have you ever thought about how the snow melts and how the epidemics spread after climate change? Guys, you better think twice. All this is the result of poor planning by the ruling elite of classical political parties. They only think of their own interests that make big industries even chemicals and nuclear substances, which harm the world. "Think globally, act locally". Get the mass trial from veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman at Horn of Africa's Network. The explanation in interpretation as follows:

رؤية ديناميكية من نرويجية الي عربية: ألم تفكر مطلقًا في كيفية ذوبان الثلج وكيف تنتشر الأوبئة بعد تغيُّر المناخ؟ يا رفاق، من الأفضل أن تفكروا مرتين. كل هذا نتيجة سوء التخطيط من قبل النُخب الحاكمة في الأحزاب السياسية الكلاسيكية. إنهم لا يفكرون إلا في مصالحهم الخاصة التي تجعل الصناعات الكبيرة حتى الكيماويات والمواد النووية التي تضر العالم "فكر عالميا و نفِّذ محليا". احصل على عملية الجماهير من الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان في شبكة القرن الأفريقي.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norske-dynamiske-synspunkter.html - Norske Dynamiske Synspunkter: Politikken til de herskende eliteene til de klassiske politiske partiene sårer hver eneste person, uansett hvor han bor. Løsningen på forgiftet planet og våre problemer er i massenes hender! Massene trenger LPE av massetiden for å få verden til å kjøre riktig og trygt.

The meaning of the Norwegian description is: The policies of the ruling elites of the classic political parties hurt every single person, wherever he lives. The solution to poisoned planet and our problems is in the hands of the masses! The masses need the LPE of the masses era to get the world running right and safely. The meaning in Arabic as follows:

وجهات النظر الديناميكية من النرويجية الي العربية: إن سياسات النُخب الحاكمة في الأحزاب السياسية الكلاسيكية تؤذي كل شخص، بغض النظر عن المكان الذي يعيش فيه. حل الكوكب المسموم ومشاكلنا بيد الجماهير! الجماهير بحاجة إلى LPE من عصر الجماهير لجعل العالم يعمل بشكل صحيح وآمن.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norske-dynamiske-tanker.html - Norske Dynamiske Tanker: Politikken til de herskende eliteene til de klassiske politiske partiene sårer hver eneste person, uansett hvor han bor. Løsningen på forgiftet planet og våre problemer er i massenes hender! Massene trenger LPE av massetiden for å få verden til å kjøre riktig og trygt.

The summary of this Norwegian description is: The politics of the ruling elites of the classical political parties hurt every single person, no matter where he lives. The solution to the poisoned planet and our problems is in the hands of the masses! The masses need LPE of mass time to make the world run properly and safely. The summary in Arabic as follows:

الأفكار الديناميكية من النرويجية الي العربية: تؤذي سياسات النُخب الحاكمة في الأحزاب السياسية الكلاسيكية كل شخص، بغض النظر عن مكان إقامته. حل الكوكب المسموم ومشاكلنا بيد الجماهير! الجماهير بحاجة إلى LPE من الوقت الشامل لجعل العالم يعمل بشكل صحيح وآمن.

* Norwegian: hoa-politicalscene.com/norske-dynamiske-maal.html - Norske Dynamiske Mål: Internasjonale møter vil gi store endringer i dagens politikk og gi løsninger på alle våre problemer. Det er viktig for verdens lykke. Men vi må ikke gjøre som vi gjorde på de internasjonale klimakonferansene til de herskende elitene. Det er en annen fredelig måte. Veteranaktivist, journalist og dikter Khalid Mohammed Osman baner vei for massene.

The thoughts of the Norwegian description are: International meetings will bring major changes in current policy and provide solutions to all our problems. It is important for the happiness of the world. But we must not do as we did at the international climate conferences of the ruling elites. There's another peaceful way. Veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman paves the way for the masses. The thoughts in Arabic as follows:

الأهداف الديناميكية من النرويجية الي العربية: ستؤدي الاجتماعات الدولية إلى إحداث تغييرات كبيرة في السياسة الحالية وتقديم حلول لجميع مشاكلنا. إنها مهمة لسعادة العالم. لكن يجب ألا نفعل كما فعلنا في المؤتمرات المناخية الدولية للنُخب الحاكمة. هناك طريقة سلمية أخرى. الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان يمهد الطريق للجماهير.

The Political Goals of the Dynamics!

As you see everything in the Political Goals is organized through the sections you read above. The organizational work of the Political Goals is also verified through the following sections of the Global Dynamics with video lessons included to start this Global Revolution. They are even better than the Communist Manifesto.

The Political Goals in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

The Political Goals in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

The Political Goals in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

The Political Goals in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

The Political Goals in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

The Political Goals in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

The Political Goals in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

The Political Goals in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

The Political Goals in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

The Political Goals in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

The Political Goals in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

The Political Goals in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

The Political Goals in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

The Political Goals in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

The Political Goals in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

The Political Goals in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

The Political Goals in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

The Political Goals in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

The Political Goals in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

The Political Goals in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

The Political Goals in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

The Political Goals in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

The Political Goals in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

The Political Goals in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

The Political Goals in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

The Political Goals in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

The Political Goals in Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

The Political Goals of Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

The Political Goals of Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

The Political Goals in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

The Political Goals in Bilingual Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Dare to Comment on Political Goals? :-)

Here's the form to write comments on Political Goals. Thank you a lot.

* You can read about the climate crises and the relevant issues you read on Political Goals at 100-beautiful-sites-in-the-world.com/100-beautiful-sites-blog.html.

* You can also watch movies including documentaries on the topics you read on Political Goals at TVCinemaApp.com/tv-cinema-app-blog.html.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Comment C2 Entries on Political Goals appear on the section you see below the comments form and above this paragraph. If you didn't comment on Political Goals, please do that now. Thank you.

When you get your comment on Political Goal published, review your page and forward it to your friends to read your comment and encourage them to comment on Political Goals.

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!