HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Dynamic Points!

The Dynamic Points disclose the policies that have continued to create instability and insecurity. The points of politics include dynamic ideas to work the theory of the masses in and out and build the masses era to save the continents from so many problems.

These dynamic points have a balanced equation that addresses the masses as a whole as human values, regardless of the differences between the masses' beliefs, the masses' cultures, the masses' economic conditions, the colors of the masses, or their levels of understanding. Therefore, the orientation of dynamic points is a humanistic orientation with human aesthetic values.

It is the human aesthetic values that unite the masses in one human melting pot. In the one human melting pot there are only human feelings that bind these masses together. It does so by dissolving ethnic, color, cultural, economic, political and social differences.

By looking at this lofty goal, dynamic points are not just like any other dynamic points. It is unique, and there is no parallel in the history of humanity, or the history of humanity that the world knows so far.

For this lofty goal, I kept thinking about the concerns of the masses everywhere in the world to come up with effective solutions to the problems of these masses.

The problems taken together are not problems created by the masses, but problems that resulted from policies. Policies are planned by governments.

Governments consist of classical systems, which have led the world since the world knew the political development of political regimes. Classical regimes are led by either political parties or monarchies.

Each of these classic political systems serves the interests of the political party leading the political power. What happens through the democratic process is that the masses vote and the political party they support wins and takes over the formation of the government.

The masses do this by means of the political vote in order for the political party to which the masses have brought them to power, work to implement the demands of the masses and to work for the benefit of the masses who elected it. But what usually happens is that as soon as the political party reaches political power, it forgets its commitments to its constituents, and focuses on its interests in political power and wealth.

Any discreet political follower can realize this through the political development in his country, and by following the political development in other countries of the world.

I say the prudent political observer, because in this time in which we live I see that many of the policies of the classical regimes have affected many people, confused their minds, or washed their minds.

They did and is still doing that by what their media broadcasts of news and political follow-ups, and dialogues with officials who, for example, talk about different reasons for the problems to avoid presenting the main causes of problems, or maneuvering around them and attribute them to other causes, in order to avoid their responsibility of causing these problems.

To give examples of this:

Look at global warming, which has led to climate change and melting ice, which has produced us epidemics.

Also see what causes all of this, which resulted from the widening ozone gap.

Look at the economic downturn.

Look at international terrorism, which resulted mainly from the policies aimed at nullifying the international political balance by destroying the socialist camp.

There is no political official in the classical political systems with whom I have interviewed speak about the true causes of everything that I mention here.

 نقاط ديناميكية Dynamic Points من أجلك لبناء عصرك

تكشف النقاط الديناميكية عن السياسات التي استمرت في خلق عدم الاستقرار وانعدام الأمن. تتضمن النقاط السياسية أفكارًا ديناميكية للعمل على نظرية الجماهير في الداخل والخارج وبناء عصر الجماهير لإنقاذ القارات من العديد من المشاكل.

هذه النقاط الديناميكية Dynamic Points ذات معادلة متوازنة تتناول الجماهير ككل كقيم إنسانية، بغض النظر عن الإختلافات بين معتقدات الجماهير، او ثقافات الجماهير، أو أوضاع الجماهير الاقتصادية، أو ألوان الجماهير، أو مستويات فهمها. لذلك فان توجُّه نقاط ديناميكية هو توجُّه إنساني ذو قيّم جمالية إنسانية.


القيّم الجمالية الإنسانية هي التي تجمع الجماهير في بوتقة إنسانية واحدة. في البوتقة الإنسانية الواحدة لا توجد إلا المشاعر الإنسانية التي تلحم هذه الجماهير ببعضها البعض. إنها تفعل ذلك عن طريق تذويب الإختلافات العرقية واللونية والثقافية والاقتصادية والسياسية والإجتماعية.

من خلال النظر الي هذا الهدف السياسي Political Goal السامي (في الواقع، هو ليس سياسياً بحتاً، بل إنسانياً)، فان النقاط الديناميكية Dynamic Points ليست فقط مثلها مثل أي نقاط ديناميكية اخري، لأناها في الواقع الإنبعاث أو الإنعكاس الروحي لمجموعة أفكار ديناميكية Dynamic Ideas. انها متفردة، ولا يوجد مثيل لها في تاريخ الإنسانية، أو تاريخ البشرية الذي يعرفه العالم حتي الآن.

من أجل هذا الهدف السامي، ظللت أفكر في هموم الجماهير في كل مكان في العالم للإتيان بحلول ناجعة لمشاكل هذه الجماهير. المشاكل مجتمعة ليست مشاكل صنعتها الجماهير، بل هي مشاكل نتجت عن سياسات. السياسات تخططها الحكومات. الحكومات تتكؤن من أنظمة كلاسيكية Classic Systems، ظلت تقود العالم منذ ان عرف العالم التطوّر السياسي ليناء الأنظمة السياسية. الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems تقودها إما أحزاب سياسية، او ملكيات، أو عسكريات. كل من هذه الأنظمة السياسية الكلاسيكية يعمل علي خدمة مصالح الحزب السياسي الذي يقود السلطة السياسية.

ما يحدث من خلال العملية الديمقراطية، هو ان الجماهير هي التي تدلي بأصواتها ليفوز الحزب السياسي الذي تدعمه تلك الجماهير ويتولي تشكيل الحكومة. الجماهير تفعل ذلك عن طريق الإقتراع السياسي من أجل ان يعمل الحزب السياسي الذي أوصلته الجماهير الي السلطة علي تنفيذ مطالب الجماهير وعلي ان يعمل لصالح الجماهير التي إنتخبته. لكن ما يحدث عادةً هو ان الحزب السياسي حالما يصل الي السلطة السياسية ينسي تعهداته لناخبيه، ويركِّز علي مصالحه في السلطة السياسية وفي الثروة.

يمكن لأي متابع سياسي حصيف ان يدرك ذلك من خلال التطوّر السياسي في بلده، ومن خلال متابعة التطوّر السياسي في دول العالم الأخري. أقول المتابع السياسي الحصيف، وذلك لأنه في هذا الزمان الذي نعيش فيه أري أن الكثير من سياسات الأنظمة الكلاسيكية قد أثّرت علي الكثيرين وشوشت علي أذهانهم، أو غسلت أذهانهم بما تبثّه وسائل أعلامها من أخبار ومتابعات سياسية، وحوارات مع المسؤولين الذين يتحدثون مثلاً عن أسباب مختلفة لأي مشكلة ويتفادون عرض الأسباب الرئيسية للمشاكل، أو يناورن حولها ويعزونها لأسباب أخري ليتنصلوا عن مسؤوليتهم في إحداث تلك المشاكل.

لأعطي أمثلة عن هذا:

انظر الي الإحتباس الحراري Global Warming والذي أدي الي تغيُّر المناخ وذوبان الجليد، والذي أنتج لنا الأوبئة.

انظر كذلك الي مسببات كل ذلك والتي نتجت عن إتساع فجوة الأوزون.

انظر الي التدهور الإقتصادي، وتحقق من ان إدعاءات تحرير الأسواق يؤدي الي الرفاه.

. انظر الي الإرهاب الدولي والذي نتج أساساً من السياسات التي إستهدفت إبطال التوازن السياسي الدولي عن طريق تدمير المعسكر الإشتراكي.

لا يوجد أي مسؤول سياسي في الأنظمة السياسية الكلاسيكية الذين أُجريت معهم الحوارات الصحفية يتحدث عن الأسباب الحقيقية لكل ما أذكره هنا.

تتضمّن النقاط الديناميكية التالية بعض الأفكار الديناميكية Dynamic Ideas التي استخدمتها عمليًا لتنفيذ بعض المشاريع الناجحة للجماهير. بينما يثبت نجاح هذه الأفكار أنها قابلة للتطبيق في أي مكان في العالم، لدي الشجاعة لأخبرك، عزيزي القارئ المحترم أنه يمكنك استخدامها للعمل على نظرية الجماهير Theory of Masses من أجل بناء أنظمة الجماهير أو بتعبير آخر عصر الكتلة وبالتالي إطلاق عصر الجماهير Masses Era

هذا عمل رائع، ولذا قد تعتقد أنه ليس شيئًا سهلاً وليس لديك القدرات والوسائل للقيام بذلك. لن أتركك وحدك في هذا العمل العظيم، فقد أعددت لك الأساليب المنهجية لتنفيذ الأفكار الديناميكية وبناء أنظمة الجماهير Mass Systems وإطلاق عصر الجماهير.

سوف تتعلم من خلال الأقسام التالية كيف قمت بتنفيذ هذه الأفكار الديناميكية ، مما أدى بالجماهير إلى تحقيق بعض المشاريع التي خططت لها من المستويات الشعبية (أي البنية التحتية حتى البنية الفوقية)

طالما توجد صفحات ثنائية اللغة وصفحات متعددة اللغات (أكثر من 90 لغة) حول هذه الديناميكيات، والتي قمت بتحويلها من ديناميكيات إقليمية إلى ديناميكيات عالمية International Dynamics، فقد تضطر إلى تصحيح بعض الأسطر، إذا لاحظت أي خطأ لغوي لجعل الصفحات أكثر قابلية للقراءة في العديد من اللغات الأصلية، ولجعل لغتك لغة جميلة وصحيحة. أنت تشارك المعرفة بهذه الطريقة، وحيث يشكرك القراء علي جهود التصحيح. شكرا لك. اما إذا أردت ان تفعل ذلك بمقابل عيني فلديك عدد من الكتب لتحميلها عندما تسلِّم إستمارة التصحيح. اما إذا أردت ان تفعل ذلك بمقابل مادي، فأكتب ذلك علي الإستمارة في صفحة اتصل بنا Contact Us.

النقاط الديناميكية Dynamic Points التي تضمّنت ديناميكيات الجماهير وكانت ناجحة

لقد فشلت بعض نقاط الديناميات Dynamic Points هذه. سوف تكتشف الأسباب.

كانت معظم الديناميكيات ناجحة، باستثناء تلك النقاط الديناميكية التي تمّ التخطيط لها للجماهير السودانية، والتي كانت ناجحة جزئيًا. هذا بسبب وجود العديد من طرق التفكير المختلفة التي يستخدمها الناس في السودان Sudan للتعرف على الحقائق وما يصلح لهم. بالإضافة إلى ذلك، فإن تاريخ غسل أدمغة معظم الناس بالمخططات الإسلامية والطائفية والمؤامرات الإسلامية قد أعمى الأعين وجمّد الأذهان.

دائرة النفوذ في السودان، وهي توجُّه عربي وإسلامي مشترك (حسنًا، أنا أعتبر ذلك رهابًا) لعبت دائمًا دورًا رئيسيًا في العودة الي الوراء والإنحطاط الذهني للعقلية المثقّفة، أو يمكنك تسمية ذلك تدهور قيّم الثورة السودانية Sudanese Revolution. يمكنك أن ترى ذلك في وجود الأحزاب السياسية السودلنية Sudanese Political Parties، مثل حزب البعث والحزب الناصري، على الرغم من أن تلك الأحزاب دمّرت موطنها الأصلي في مصر والعراق وسوريا.

هذه أحزاب سياسية سودانية Sudanese Political Parties جديدة إلى حد ما، لها مؤامرات إقليمية في السودان تهدف الي ان ينتمي السودان الي بلدانها الأصلية، والتي كانت تقوم علي دعاوي عروبية فاشلة وغير أصيلة، مثل شعارات أمة عربية واحدة ذات رسالة خالدة وشعارات مثل وحدة إشتراكية. لكن يمكنك أن ترى نفس المؤامرات حتى في الأحزاب السودانية الكلاسيكية، التي تسمي الأحزاب الطائفية السودانية Sudanese Sectarian Parties، مثل الحزب الفيدرالي الديمقراطي، أو كما يُسمى الحزب الاتحادي الديمقراطي بتوجّه مصري، أو حزب التحالف الديمقراطي، وحزب الأمة القومي والإخوان المسلمين في السودان Muslim Brothers in Sudan. هذا الحزب الأخير هو الحزب الذي ظلّ يغيّر اسمه ويخطط في كل عقد لخداع الجماهير وتحويل الثورة السودانية Sudanese Rising إلى مصالحه الآمنة وليحافظ علي وجوده المستمر في المشهد السياسي السوداني Sudan's Political Scene.

لهذا عملتُ من خلال نقاطي الديناميكية Dynamic Points التقدمية على ديناميكيات الثورة السودانية Sudanese Uprising لأُجهِّز آليات الثورة الثلاث، إلى جانب تحويل شجرة الشهيد Martyr‪'‬s Tree التي إبتدعتها من أجل الشهيد الإرتري إلى شجرة الشهيد السوداني Sudanese Martyr‪'‬s Tree لوضع الخطط التي وضعتُها لتحويل الإحتجاجات السودانية Sudanese Protests الي ثورة تقدمية عارمة، حتى لا تكون مثل الثورات السودانية الفاشلة منذ ما سُمي بالاستقلال، والتي ابتلعتها تلك الأحزاب اليمينية، كما كانت تفعل في كل مرة، منذ استقلال السودان عام 1956 للسيطرة على الثورة والتواجد في المشهد السياسي السوداني Sudanese Political Scene بإستمرار.

كأحزاب كلاسيكية، تُعدُّ تلك الأحزاب السياسية السودانية أسوأ من أي أحزاب سياسية Political Parties كلاسيكية أخرى تقود الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems الأخري في العالم، على الرغم من أن بعض هذه الأحزاب السودانية يدعي أنه تحسن أكثر من نظام وستمنستر، أو نموذج وستمنستر، كنظام برلماني.

هذا هو السبب في أن الجماهير، أو الناس في السودان يجيدون القيام بالثورة في كل مرة ويفقدونها. هذا بطريقة أو بأخرى هو الذي جعلني سئمت و جعلني أترك العديد من المجموعات، بعد بناء شبكة ضخمة للثورة عبر أكثر من 50 عامًا من التجارب، لذلك استقلت للتركيز على الجماهير الآخري في العالم والمنفتحين أكثر على مثل هذه المبادرات السياسية، التي قمت ببنائها من النقاط الدينامية Dynamic Points في السياسة.

بالمقارنة مع الجماهير الإرترية، فإن الإرتريين ثوريون للغاية وأكثر انفتاحًا على هذه الديناميكيات، التي ألهمتهم بها لتنفيذ مشاريع كبيرة، مثل المشروع البيئي الذي خططت له بعنوان "شجرة الشهيد"، حتى تحقيق الإنجاز الإرتري لمنظمة البيئة Environment الوطنية. كان ذلك المشروع مليئًا أيضًا بقيّم الوطنية.

هذه هي مشاريع النقاط الدينامية لتتعلّم الكثير منها وتري قابلية تنفيذ الأفكار الديناميكية في أقسام الصفحة أدناه الي ديناميكيات عالمية Global Dynamics مفيدة للجماهير في كل العالم.

النقاط الديناميكية Dynamic Points دفعت الجماهير الإرترية إلى زرع أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد إرتري ...

نقاط ديناميكية Dynamic Points حولتُ من خلالها فكرة شجرة الشهيد الإرتري الي ديناميكيات شجرة الشهيد السوداني 1 لتفعيل الثورة ...

النقاط الديناميكية Dynamic Points التي حفزت الثورة السودانية ...

تضمّنت النقاط الديناميكية Dynamic Points إعداد 3 آليات لإنجاح الثورة السودانية ...

نقاط ديناميكية Dynamic Points كشفت مؤامرات الإخوان المسلمين مؤسسي الإرهاب الدولي ...

نقاط ديناميكية Dynamic Points أساسية ملهمة يمكنك ان تجعلها تعمل بشكل أفضل لك

انسَ أي عنوان حرفي أو عنوان رئيسي، فالنقاط الديناميكية تدور حول الأفكار الديناميكية. لقد حققت الأفكار الديناميكية العديد من الأهداف للجماهير، كما ترون من عرض مشاريع الجماهير.

لديك عقل لمعرفة كيف تمّ تحويل الديناميكيات الإقليمية إلى ديناميكيات عالمية ... وهذه هي المحاولة العامة التي تدفع الديناميكيات إلى العمل. إنها مصدر إلهام ودوافع لحركة الجماهير. لذا، فإن النقاط الديناميكية، أو الأفكار الديناميكية، أو أيًا كان ما تسميه هي ملكك لبناء عصرك.

أنت واحد من الجماهير ... أليس كذلك؟

وأنا أيضاً، لذا فأنا هنا أمدّك بالقدرة على التصرف وتغيير العالم. كل ذلك في LPE لعصر الجماهير.

 كن عضوا في حركة الجماهير العالمية

اشترك في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسي HOA Political Scene Newsletter الإخبارية التحليلية، وأكد اشتراكك واتصل بنا Contact Us للانضمام. بعد ذلك، خذ رابط الصفحة والملصقات للنشر في مواقع الويب الموجهة للأسرة وتثبيتها في الأماكن العامة. قم بإعادة توجيه المشهد السياسي HOA مع ارتباط إلى هذه الصفحة لجميع أصدقائك عن طريق Forward HOA Political Scene. بهذه الطريقة، يمكنك إنشاء حركة الجماهير ومشاركتها.

Dynamic Points Created Global Dynamics to Solve Global Political Tragedies!

The Dynamic Points art parts of dynamic ideas, which have combined shifted the regional dynamics to global dynamics. Enjoy the sections of the dynamics and learn from them and from the video lessons included how to be great by solving your world political tragedies.

Dynamic Points in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Dynamic Points in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Dynamic Points in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Dynamic Points in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Dynamic Points in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Dynamic Points in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Dynamic Points in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Dynamic Points in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Dynamic Points in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Dynamic Points in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Dynamic Points in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Dynamic Points in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Dynamic Points in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Dynamic Points in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Dynamic Points in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Dynamic Points in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Dynamic Points in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Dynamic Points in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Dynamic Points in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Dynamic Points in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Dynamic Points in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Dynamic Points in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Dynamic Points in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

Dynamic Points in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Dynamic Points in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Dynamic Points in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Dynamic Points in Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Dynamic Points in Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Dynamic Points in Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Dynamic Points in Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

Dynamic Points in Global Dynamics 31

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Dynamic Points in Global Dynamics 32

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Dynamic Points in Global Dynamics 33

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

Dynamic Points in Global Dynamics 34

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

Dynamic Points in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

Dynamic Points in Bilingual Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 7, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE

Dynamic Points in Multilingual Dynamics 3

Dynamic Points Created Additional Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2

Dynamic Points Stressed on Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

What Do Dynamic Points Mean to You?

Tell me that, please. Be active and use the form below to write comments on Dynamic Points. You can criticize the Dynamic Points, as well.


* Read about climate change which has attracted these Dynamic Points on 100-beautiful-sites-in-the-world.com/100-beautiful-sites-blog.html.

You can also watch that on documentaries and movies in addition to some of what you read on Dynamic Points at TVCinemaApp.com/tv-cinema-app-blog.html.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!