HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Capitalist Powers!

Capitalism, which is the backbone of the Capitalist Powers in many states in the world determines the fates of the people of the world whose time and labor empower the companies of the capital Powers.

As an economic system, capitalism doesn't concern of the collective manpower, or the work power of individuals as much as it concerns of growing the interests of individual business owners.

It promotes individual by false schemes to get rich, or help some individuals who believe in capitalism to become capitalist themselves and thus enlarge the interests of capitalism.

They do this by the principle of capitalism as an economic systems based on private sectors ownership of the methods, procedures and processes of production and their operation for profits and thus the power structure it has dominate all of the human societies.

They subject the world's masses to work for their benefits by the policies they legalize by their parliaments.

The governments they build are controlled by classic political parties, which are defined as right-wing parties. Such parties are formed by the powers of the capital to serve their interests.

Many of the classic political systems they build have the same interests of the Capital Powers. This explanation answers you questions about what's capitalism. It answers also some questions people ask, such as:

Who are the people who benefit from capitalism?

What is the definition of capitalism in economics?

What is the name of the power structure of capitalism?

Can a capitalist system be controlled by the government?

Other Questions about the Capitalist Powers, No One Thought Of!

In addition to the frequently asked questions about the Capitalist Powers, and once you know the problems, which have been created by capitalism, since the success of its operations to destruct the balance of the global political system, have you thought of what other problems does capitalism really have?

What about ethicals, which indicate immorality?

What about inhuman methods of exploitation?

What about in gender issues of exploitation of normal sex and normal behavioral sexuality?

I will let these matters to Communism Reform, which you can reach through the Global Dynamics sections of any dynamics page.

To Read the other two pages in Arabic and in English, see Free Market Capitalism and Free Market Policies within the same sections below the following Arabic sections.

متي وكيف عقّدت القوى الرأسمالية Capitalism Powers حياتنا

عقّدت القوى الرأسمالية Capitalism Powers حياتنا منذ الثمانينيات من خلال إنهيار حقبة الحرب الباردة جنباً إلى جنب مع إنهيار توازن القوى السياسية العالمية واتساع فجوة الأوزون، مما أدى إلى الإحتباس الحراري، أو الإحترار العالمي الذي أدي الي تغيُّر المناخ، وحيث أسهمت القوى الرأسمالية في إنهيار التوازن العالمي للنظام البيئي، بعد إنتهائها من، أو في غضون ضربها لتوازن النظام السياسي العالمي.

ربما تكون قد قرأت الجزء الأول من هذه المقالة في مؤامرة COVID-19 بترجمتها حول فيروس كورونا Coronavirus والجزء الثاني في مؤامرة فيروس كورونا Coronavirus Conspiracy. إذا لم تفعل، اقرأ المقالتين أولاً.

في مؤامرة فيروس كورونا وصلت إلى المؤامرات على البوابات الأفغانية والإيرانية وها أنا أكمل هنا ...

من التاريخ تتعلم وتفهم أن الملكيات دائماً ما تُبنى من قوة واسعة لقهر الفقراء وقيادتهم. ومن المثير للاهتمام أن القوى الرأسمالية Capitalist Powers، سواء كانت قوى إمبريالية كلاسيكية أو قوى إمبريالية محدثة، تعتبر دائماً هيمنة ملوك مشابهين في طموحاتهم مهماً لمساعدتهم على بناء نفس الأنظمة التي لديهم والسيطرة عليها وعليهم. النموذج لهذا مثلاً أباطرة إثيوبيا Ethiopia، وخاصة صناعتهم لآخر إمبراطور، وهو هيلاسلاسي وصناعتهم لإثيوبيا نفسها.

حدث هذا في العديد من الأماكن التي كانت في التاريخ الذي تتعلم منه تُعتبر محميات غنية بالموارد الطبيعية. عندما تحدث التغييرات من خلال تمرد الناس، تتخذ القوى الإمبريالية موقفاً مع الأنظمة الملكية، أو تحاول ابتلاع التغييرات الجديدة من خلال خلق فوضى أو مؤامرة. النموذج لهذا في سلطنة عُمان والسعودية والأردن، وغيرها من الدول في افريقيا والمثال إغتيال باتريس لوممبا وصناعة أزمة كاتنغا.

استفادت سلطات القوي الراسمالية Capitalist Powers من الوضع ودعمت المجاهدين نواة الإرهاب الدولي

في قلب آسيا، حيث يمتد الاتحاد السوفياتي من الشمال وينتهي في أرضه إلى الصين العظمى في الشرق، وهو نموذج آخر للشيوعية، تواجه الأنظمة الملكية دائماً الوعي الذي ينتشر من التطور العقلي للبشر في ذلك الجو من تأثير الشيوعية، وتخشي منه. لذا فهم يجدون قوى رأسمالية بناءً على مطالبهم للتعاون معهم لوقف امتداد الشيوعية Communism.

تمّ تطوير التجانس أو المزاج السائد لهذه الأماكن في المنطقة تحت هذا التأثير الشيوعي منذ ثورة أكتوبر 1917 الروسية التي أسست الإتحاد السوفياتي Soviet Union ليكون إحدي إثنين من القوي الدولية العظمي، وهي الثورة الشيوعية التي أشعلها البلاشفة مسترشدين بتعاليم فلاديمير لينين وقادها الحزب البلشفي وجماهير العمال والجيش الأحمر بقيادة ليون تروتسكي. وكان هذا التأثير الروسي ممتداً في هذه المنطقة الآسيوية الشاسعة، وحتي افريقيا، وحيث بدت الأحزاب الشيوعية Communist Parties تؤسس في العديد من الدول، وتؤثر علي نحو واسع في قطاعات كبيرة من الجماهير، في ذات الوقت الذي بدأت فيه أحزاب دينية إسلامية Islamic Parties تطل برأسها. لذلك، من الواضح أن القوى الرأسمالية Capitalist Powers عمدت لتحصين العقول الجماعية لهؤلاء البشر في منطقة هذا التأثير، حتي لا تنفتح بشكل واسع علي الشيوعية، بطرق عديدة، منها إستخدام الدين، ووصف الشيوعية بالإلحاد في المناطق المسلمة، وحتي المسيحية من العالم الثالث.

أي ثورة في العالم تخضع دائماً للمؤامرات، سواء كانت تلك المؤامرات داخلية أو خارجية. ولم تكن الثورة الأفغانية استثناءً من هذه القاعدة. لذا، كانت الثورة أيضاً عرضة لطموحات القيادة الشخصية وتطلعات شخصياتها الرئيسية، في ذات الوقت الذي كانت فيه عُرضة لمؤامرات قوي الراسمالية Capitalism Powers.

أراد كل من حفيظ الله أمين ونور محمد تراقي السيطرة على الأمور في أفغانستان ليكون كل منهما أول شخصية قيادية قوية في البلاد، عندما أطاحت ثورة ساور بحكومة محمد داد خان، في ظرف اقتضى أن تكون الثورة أصلية وأصيلة وملتزمة بالمبادئ الأصيلة الراسخة للثورة التقدمية.

كانت الثورة التقدمية مفهوماً للثورة تمّ استخدامه لوصف الثورة الماركسية اللينينية حول العالم بعد نجاح الثورة البلشفية. أي نوع آخر من أي شيء يُسمى ثورة ليس ثورة، بل حركة متخلِّفة، وذلك لأن طبيعة الثورة هي دائماً تقدمية، وليست رجعية، أو إنتكاسية. وفي هذا الصدد فاننا نجد مثلاً ان مصطلح مثل "الثورة المضادة" هو غير دقيق تماماً في مجال الثورة التقدمية، لأن الثورة التقدمية الأصيلة لا تضاد نفسها، لإنها وبحكم أصالتها محصنة من الأخطاء. ولذا فلا مجال لإستخدام مصطلح مثل هذا في أي حالات أخري، وحيث لا توجد حالات.

وخلقت خلافات وطموحات القادة الافغان فصيلين في الثورة، فصيل "خلق" بقيادة أمين وتراقي وفصيل "برشام" بقيادة بابراك كارمال.

عندما فاز "خلق" في انتخابات الحزب، تمت إزالة جناح "بارشام" من حزب الشعب الديمقراطي لأفغانستان (PDPA) الذي أسسه بابراك كرمال كحزب سياسي ماركسي لينيني، وتمّ نفي العديد من قادة هذا الجناح إلى الكتلة الشرقية واتحاد الجمهوريات الاشتراكية السوفياتية USSR.

انزعج الاتحاد السوفيتي وفقاً لمعاهدة الصداقة التي كانت مدتها، أو سريان مفعولها لنحو 20 عاما، ووجدت القوى الرأسمالية Capitalist Powers الفرصة لتعمل علي تفاقم الأوضاع الأفغانية، خاصة عندما اجتاح الانفجار معظم مقاطعات أفغانستان، بينما كانت الفوضى في إيران تتطوّر.


بعد سقوط الحكومة عام 1992، تشرذم المجاهدون وقاتلوا بعضهم البعض. وسعت القوي الراسمالية  إلى الحلفاء واختارت القاعدة كمنظمة واجهة لطرد السوفييت. وكان إنشاء وتطوير الجماعات الإرهابية في أفغانستان Afghanistan من المحافظات الثائرة وتوحيدها ودعم الفوضى في إيران Iran أفضل رهان، بالنسبة الي القوي الراسمالية Capital Powers. 

يمكنك أن تجد ملايين الموارد ومن بينها موارد تعليمية تركز على الغزو السوفيتي وليس إدانة واحدة لمؤامرات القوى الرأسمالية Capitalist Powers. أليس هذا غريبا؟

لا يوجد أي ذكر لدعم سلطات القوي الراسمالية للقاعدة Al-Qaeda، التي انبثقت من المجاهدين عام 1988 لتشكيل وتطوير خطها الإرهابي والمضي قدما في توحيد فصائل هذه الجماعات. ولقد استخدم المؤسس السعودي، أسامة بن لادن في تأسيس القاعدة ثروة شركة الإنشاءات التابعة لوالده، والمساعدات التي قدمتها للقاعدة كل من القوى الرأسمالية الأمريكية، وسلطات القوي الراسمالية السعودية الحاكمة، كما إستخدم الخدمات اللوجستية، بالمساعدة المسلحة والتدريبية التي حصل عليها تنظيم القاعدة من تلك القوى الرأسمالية لطرد السوفياتي من أفغانستان.

تمّ تبرير وجود السوفييت في معاهدة الصداقة ال 20 عاماً لمساعدة الحكومة في الحفاظ على سلام ووحدة الدولة الشيوعية في أفغانستان، وهو مشروع كان من الواضح أنه جعل القوي الراسمالية  Capitalist Powers، خاصة في المملكة العربية السعودية Saudi Arabia وإيران تخشى من نفوذه، تأثيرها علي البلدين، وانتشارها إلى الدول الأخرى في المنطقة.

كان هناك سيناريوهان تمارسهما القوى الرأسمالية، الأول استخدام الدين وهو الإسلام السائد في هذا المجال لشن حرب على الشيوعية أي الإلحاد. لذلك استُخدمت المسيحية والإسلام في الشؤون السياسية، بينما تدعي هذه القوى الرأسمالية علمانية دولها.

السيناريو الثاني يشير إلى مؤامرة ذكية تهدف إلى خلق المزيد من الفوضى بين هؤلاء المسلمين لتفتيتهم وإثارة الحروب الداخلية في كل دولة للسيطرة على مواردهم الطبيعية من خلال السيطرة عليهم بشتي الوسائل، ومنها وعدهم بالمساعدة للقضاء علي تأثير الشيوعية.

لذلك، استخدمت القوي الراسمالية العالمية ولا تزال تستخدم الدول القيادية، كالسعودية مثلاً، أو الجماعات الجهادية من الأفراد فيما يسمى بالإسلام السياسي، كمخلب قطة للقضاء على القوى الشيوعية والإشتراكية في المنطقة، ونشر نفوذ وسيطرة قوي الرأسماليين Capitalist Powers على العالم. المثال لهذا هو حزب الإحتيال المسمي الأخوان المسلمين السوداني Muslim Brothers of Sudan، والذي يُعدُّ من المؤسسين للإرهاب الدولي، وهو من أخطر المتآمرين في إوساط هذه القوي من الأحزاب السياسية التي تحمل اسم الأخوان المسلمينو وذلك بفعل النظام الإقتصادي المتين الهامشي والرسمي بالمشاركة مع قوي راسمالية Capital Powers إقليمية ودولية.

كان هذا في الواقع أحد المخططات التي استخدمتها القوي السياسية العالمية التي تسيطر عليها القوي الأروستقراطية (تطوّرت الي الراسمالية، لاحقاً) منذ أواخر الأربعينيات من القرن الماضي (20) عندما بدأت العديد من الأحزاب اليمينية الإسلامية في التنظيم في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا بأكملها، وتمّ تمويلها بدعم من رأس المال العالمي من خلال صلاحيات القوى الرأسمالية Capitalist Powers لوقف نمو الأحزاب الشيوعية في هذه المناطق.

من الغريب جداً العثور على مورد في التاريخ (history.com) يدعي أنه حتى 11 سبتمبر 2001، كان العديد من الأمريكيين يعرفون القليل عن القاعدة al-Qaeda أو مؤسسها أُسامه بن لادن Osama bin-Laden، مما يجعل الأمريكيين جاهلين. وهم بطبيعة الحال ليسوا كذلك على الإطلاق.

من المثير للاهتمام (بشكل سيء) أن تبحث على سبيل المثال عن المصطلح السياسي "الكتلة الشرقية" للعثور على موارد تنتمي إلى القوى الرأسمالية العالمية، مثل (القاموس) الذي يقول إنه من "بلدان شرق ووسط أوروبا التي كانت تحت الهيمنة السوفييتية منذ نهاية الحرب العالمية الثانية وحتى انهيار النظام الشيوعي السوفيتي في 1989-1991 ".

تحت الهيمنة السوفيتية ليس التعريف العلمي الصحيح. لذا، فإن تحيز قوي رأس المال Capital Powers واضح. أتساءل بماذا إذن يسمون أو يصفون هذا النوع من هيمنة القوى الرأسمالية على العالم كله، إنس سيطرتها على الأراضي العربية الواقعة تحت قيادة الملوك والأمراء؟

كيف تغيِّر قوى الرأسمالية Capitalism Powers وتنقذ العالم؟

ستتعلم ذلك من خلال سلسلة مقاطع الفيديو التي تدعم بدروسها السياسية المستنيرة الديناميكيات العالمية Global Dynamics في الأقسام أدناه. وستجد ان الديناميكيات الإقليمية تسبق الديناميكيات الدولية International Dynamics التي تسعي لإطلاق أنظمة الجماهير Mass Systems من أجل تأسيس نظام عالمي جديد، ليكون بديلاً عن هذا النظام القائم الآن، وهذا النظام الجديد هو عصر الجماهير Masses Era. وزطبيعة التجارب السياسية التي إبتكرتُها ستجد ان الديناميات الإقليمية تسبق الديناميات العالمية وذلك لأن الأخيرة إنبثقت من مجموعة الأفكار الديناميكية Dynamic Ideas الأولي.

ألهمني الحس السياسي العام لإلهام وتوجيه الجماهير لزرع أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد في إرتريا لدعم البيئة وأُسر الشهداء ومبادئ وطنية كانت دائماً ضد القوى الرأسمالية Capitalist Powers الإمبراطورية

أسستُ أنشطة بيئية مثل شجرة الشهيد السوداني 1 من فكرة شجرة الشهيد الإرتري لإلهام السودانيين ليكونوا ثوريين مثل الإرتريين ويطيحوا بنظام القوى الرأسمالية Capitalist Powers

سعيتُ الي تأسيس أنشطة بيئية إضافية مثل شجرة الشهيد السوداني 2 لإشعال الثورة السودانية التقدمية لهزيمة القوى الرأسمالية Capitalist Powers الممثّلة في الأخوان المسلمين

أوصيتُ بالمزيد من الأنشطة البيئية مثل شجرة الشهيد السوداني 3 لدعم الثورة السودانية التقدمية ضد القوى الرأسمالية Capitalist Powers

ألهمت الجماهير لتعبئة ثورة سودانية تقدمية لهزيمة القوى الرأسمالية Capitalist Powers خلال سنوات طويلة وفشلت الثورة لإفتقارها الي عقليات ديناميكية شابة

أبدعتُ 3 آليات لثورة سودانية تقدمية تنتصر علي القوى الرأسمالية Capitalist Powers أهملها السودانيون، ففشلت الثورة

ألهمني المنطق السياسي العام لكشف الإخوان المسلمين، مؤسسي الإرهاب الدولي مع عناصر عالمية أخري ممثّلة في القوى الرأسمالية Capitalist Powers

The Global Dynamics for Sharing People's Interests!

Sharing the power by establishment the power of the people's sectors eliminate the growth of any sort of Capitalist Powers. The dynamics revolutionize the world's masses and empower them to build political systems from within the working power and mechanize the process of sharing power and wealth between the people's sectors.

Abolish Capitalist Powers by Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Abort Capitalist Powers by Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Avoid Capitalist Powers by Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Ban Capitalist Powers by Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Beat Capitalist Powers by Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Block Capitalist Powers by Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Break Down Capitalist Powers by Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Break Off Capitalist Powers by Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Cancel Capitalist Powers by Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Collapse Capitalist Powers by Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Conquer Capitalist Powers by Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Cut Off Capitalist Powers by Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Defeat Capitalist Powers by Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Delete Capitalist Powers by Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Demolish Capitalist Powers by Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Disallow Capitalist Powers by Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Disband Capitalist Powers by Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Discharge Capitalist Powers by Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Discontinue Capitalist Powers by Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Disprove Capitalist Powers by Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Dissolve Capitalist Powers by Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Eliminate Capitalist Powers by Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Embargo Capitalist Powers by Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

End Capitalist Powers by Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Finish Capitalist Powers by Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Forbid Capitalist Powers by Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Halt Capitalist Powers by Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Invalidate Capitalist Powers by Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Knockout Capitalist Powers by Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Prohibit Capitalist Powers by Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

Put an End to Capitalist Powers by Global Dynamics 31

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Put a Stop to Capitalist Powers by Global Dynamics 32

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Reject Capitalist Powers by Global Dynamics 33

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

Remove Capitalist Powers by Global Dynamics 34

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

Revoke Capitalist Powers by Global Dynamics 35

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

Shut Down Capitalist Powers by Global Dynamics 36

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 7, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE

Stop Capitalist Powers by Global Dynamics 37

Climate Justice, Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/4HS-Jq7bJJ0

Suspend Capitalist Powers by Global Dynamics 38

Climate Justice, Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9VH_f045Bv4

Terminate Capitalist Powers by Global Dynamics 39

Topple Capitalist Powers by Global Dynamics 40

Capitalist Powers Analyzed on Multilingual Dynamics 1

Capitalist Powers Criticized on Bilingual Dynamics 2

Capitalist Powers Exposed on Multilingual Dynamics 3

Capitalist Powers Revealed on Bilingual Dynamics 4

What Do You Think of Capitalist Powers?

* You are welcome to answer the question and write comments on Capitalist Powers and when you get a notification that your comments are published share the page. I done have any censorship here. So, you can even write and defend capitalism. We shall discuss through this specific discourse the whole issue.

* Signup for HOA Political Scene Newsletter and confirm your signing up. Watch for an email with a link to confirm.

* Share the links of the Global Dynamics including Capitalist Powers and share the posters of the political campaign and fix them on public places.

* Contact Us to let us know that you have read Capitalist Powers and you stand with the principles of the Dynamic Ideas and you want to join the project of the Era of the Masses.

* Forward HOA Political Scene to your friends to take the same actions.

* Read some of the issues that effect many places in the world, as you read on Capitalist Powers at 100-beautiful-sites-in-the-world.com/100-beautiful-sites-blog.html.

* Watch documentaries and movies on everything you read on Capitalist Powers at tvcinemaapp.com/tv-cinema-app-blog.html.

The form above is for signing up for the newsletter and the one below is for writing Comment C2 Entries on Capitalist Powers.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!