HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Epidemics Exacerbation‫!

Epidemics Exacerbation is somehow a translation of the article at HOA's Global Alerts into Arabic, despite the added English introduction, which is not part of the first article. You can read the intro here and then get to the first page. Arabic readers scroll to the Arabic article, please. Thanks.

The exacerbation of epidemics is a result of poor planning of governments. The actions of governments on other fields have led to this exacerbation that puts all of the people of the world behind masks. What could be worse more than this?

The other fields that have exacerbated epidemics are in particular the fields of the environment and the weather, in which governmental practices have contributed to climate change. Climate change resulted from the collapse of the global ecosystem ...

This means the breakdown of the natural ecological balance. This has occurred as a result of massive, irresponsible industrialization that produces huge quantities of carbon dioxide, as well as from the constant felling of trees and the burning of Amazonian rain forests.

Heavy industries have also led to the production of large quantities of hazardous waste, which is usually buried in the ground, incinerated or exported for burial in the lands of poor countries.

In addition, the intense military industrialization, which in recent times has included nuclear, biological and chemical weapons leads to environmental damage, lethality to humans, and more climate crises.

Epidemics Exacerbation in Arabic: تفاقم الأوبئة

تكشف تنبيهات شبكة القرن الافريقي - هوا - العالمية (HOA's Global Alerts) ان الجحيم علي الأرض ليس هو أكثر من تدمير توازن النظام السياسي العالمي بتفكيك الإتحاد السوفياتي والكتلة الشرقية من خلال مخطط رأسمالي إستهدف الإنفراد بالعالم للسيطرة عليه من خلال مشروع إنهاء عهد الحرب الباردة وبناء ما يُسمي النظام العالمي الجديد. الجحيم علي الأرض ليس هو أيضاً أكثر من تدمير توازن النظام البيئي العالمي وإنتاج التصعيد الحراري من خلال تغيير المناخ وفتح المجال للأوبئة وتفاقم الأوبئة القاتلة مثل كرونافيروس (Epidemics Exacerbation) للفتك بالشعوب في كل مكان.

إن تفاقم الأوبئة هو نتيجة لسوء تخطيط حكومات تديرها القوي الرأسمالية (Capital Power). ولقد أدت تصرفات الحكومات التي تقود أنظمة كلاسيكية (Classic Systems) في مجالات أخرى إلى هذا التفاقم الذي وضع كل الناس في العالم وراء أقنعة. ما الذي يمكن أن يكون أسوأ من هذا؟

المجالات الأخري التي أدت الي تفاقم الأوبئة هي بالتحديد مجالات البيئة (environment) والطقس والتي أسهمت ممارسات الحكومات فيها الي تغيير المناخ (Climate Change). تغيير المناخ نتج عن انهيار النظام البيئي العالمي... ذلك يعني إنهيار التوازن البيئي الطبيعي. ذلك قد حدث بفعل التصنيع الهائل غير المرشّد الذي ينتج كميات هائلة من ثاني اكسيد الكربون، كما نتج عن القطع الكثيف المستمر للأشجار وحرق غابات المطر الامزونية (Amazon Rain Forests). كما أدت الصناعات الثقيلة الي إنتاج كميات كبيرة من النفايات الخطرة، التي يتم في العادة دفنها في الأرض، او حرقها او تصديرها لدفنها في أراضي الدول الفقيرة.

بالإضافة الي ذلك فان التصنيع الحربي الكثيف، الذي شمل في الآونة الأخيرة النوويات والأسلحة البيولوجية والأسلحة الجرثومية والكيميائية يؤدي الي الإضرار بالبيئة والفتك بالبشر وإنتاج المزيد من الأزمات المناخية.

لذلك فان تنبيهات هوا الدولية تدق ناقوس الخطر الذي بدأ يجتاح العالم منذ مؤامرات إنهاء عهد الحرب الباردة بتفكيك الإتحاد السوفياتي والكتلة الشرقية، بغض النظر عن ملايين من القتلي والمشردين من نتيجة تلك المؤامرات. كل النتائج التي ما تزال تحدث لتؤثر علي كل العالم سلبياً من جراء تلك المؤامرات تتطلب من جماهير العالم التفكير بطريقة جديدة في كل ما حدث وفي كل ما يحدث الآن  وتتطلب العمل الجاد لحل كل المشاكل التي أسهمت فيها تلك المؤامرات.

الحل لن يكون إلا بإنتهاج طريقة عمل جماهيري جديدة من خلال توحيد جماهير العالم حول الأفكار الديناميكية الأساسية لمعالجة كل المشاكل التي تسببت فيها تالك المؤامرات الرأسمالية الدولية. لا توجد غير واحدة فقط من الأفكار الديناميكية (Dynamic Thoughts) التي تطرح إيجاد البديل للأنظمة الكلاسيكية التي تتسبب في كل المشاكل الدولية وتقترح ان البديل لتلك الأنظمة الكلاسيكية التي تقودها نُخب أنظمة الأحزاب السياسية الكلاسيكية (Political Parties Systems) هو أنظمة الجماهير (Mass Systems) في كل مكان لتبني أنظمة جماهير موحدة في العالم بأساليب إستثنائية لا تقودها أحزاب سياسية، بل بدائل أخري. 

هذه الأفكار الدينامية (Dynamic Ideas) الجديدة تتمحور حول نظرية عصر الجماهير (Masses Era) التي أبتكرتها للخروج بالعالم من الأزمات السياسية والمناخية والصحية والاقتصادية التي تعيشها معظم الدول في العالم. وتتمحور نظرية الجماهير الجديدة حول الأساليب العلمية لإستبدال الأنظمة السياسية الكلاسيكية (Classic Political Systems) بأنظمة الجماهير. ليس هذا فقط بل تطرح نظرية الجماهير (Theory of Masses) الأسس العلمية لبناء أنظمة الجماهير، كما تطرح الأسس العلمية لمعالجة مشاكل العالم، من خلال برامج طموحة شاملة لحلحلة كل الأزمات وفق تخصصات محددة. وتضع نظرية الجماهير التخصصات العلمية فوق كل إعتبار آخر لتنجز بناء أنظمة جماهير تتمتع بالمصداقية والشفافية وفوق كل ذلك تتمتع بآفاق من البعد الرابع المسبق الذي يتميّز بالتنبوء بالأحداث قبل وقعوها. البعد الرابع في النظرة المستقبلية لا يملكه غير الفنانين.

من خلال هذه الأسس العلمية والإنسانية في النظرية العالمية (Global Theory) العلمية التي أنتجتها وهي نظرية ديناميكية (Dynamic Theory) فان إمكانيات إعتناق نظرية الجماهير تصبح متاحة لكل إنسان فنان يتمتع بمثل هذه الروح الشفافة التي تسكنه وتستكنه المخفيات من الأمور، والتي لها القدرة علي وضع الحلول العلمية لأي مشلكة في العالم. من خلال هذا يتضح انه ليس مهماً ان تكون هناك أحزاب سياسية لتتولي تشكيل الحكومات وتدير الدول، لأن مسألة الحكم يمكن ان تتمّ بأساليب أخري ومنها أسلوب أنظمة الجماهير.

كيف يمكن القيام بكل ذلك؟

كيف يمكن القيام بذلك هو شيء يجب أن تتعلمه إذا كنت قلقًا بشأن الأخطار التي تهدد حياتك وإذا كنت قلقًا بشأن الأخطار التي تهدد حياة جميع الناس.

لمعرفة ذلك، قم بالتسجيل في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسية الإخبارية (HOA Political Scene Newsletter)، وقم بإعادة توجيه هذه الصفحة إلى أصدقائك لقراءتها وشجعهم على الاشتراك في النشرة الإخبارية والقيام بكل شيء كما فعلت، وكتابة التعليقات على هذه الصفحة ومشاركة صفحات التعليقات الخاصة بك عند نشرها والاتصال بنا (Contact Us) لتخبرنا بانك فعلت كل ذلك.

عندما تفعل كل ذلك وصديقك يفعل كل ذلك، سنلتقي حول نظرية الجماهير وطرقها العلمية لتغيير العالم وإنقاذ الجميع.

How to Setup International Revolution?

Climate change, conflicts everywhere, destruction of the dreams of individuals to live in safe world, economical downturn, environmental and nature crises, Epidemics Exacerbation, personal security infringements, poverty, social unwell-being... all of these global problems require a global revolution. This revolution should be a peaceful mass revolutions. The following sections teach you how to fuel the global revolution.

Global Dynamics 1 to Save the World from Epidemics Exacerbation and  Catastrophes

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Global Dynamics 2 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Complications

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Global Dynamics 3 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Crises

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Global Dynamics 4 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Difficulties

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Global Dynamics 5 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Dilemma

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5: https://youtu.be/li3063nECGc

Global Dynamics 6 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Drawback

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Global Dynamics 7 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Hassle

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Global Dynamics 8 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Headache

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8: https://youtu.be/96G732HGY-M

Global Dynamics 9 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Mess

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Global Dynamics 10 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Mishap

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Global Dynamics 11 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Obstacles

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Global Dynamics 12 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Other Problems

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Global Dynamics 13 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Setback

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Global Dynamics 14 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Stumbling Blocks

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Global Dynamics 15 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Troubles

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Global Dynamics 16 to Save the World from Epidemics Exacerbation and Worries

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Have More Insights on Epidemics Exacerbation?

* If so, why not write your insights on Epidemics Exacerbation here?

You can also write comments on Epidemics Exacerbations on the form below. When you receive a notification about that your page is now live, visit it and share it in good media. For this process to be accurate accept to receive notifications. Thanks.

* You can watch films and other casts on climate and health alerts, including Epidemics Exacerbation on my movie website TVCinemaApp.com/tv-cinema-app-blog.html.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!