HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Political Belief!

The Political Belief, as a dynamic concept has important effects, whether these effects are positive, or negative in their results, when politics is practiced on people by any political party you belief in and you support to win elections and gain political power.

Therefore, it is not easy to believe any party you know that its policies could harm anyone. Unfortunately, there are many who believe in one of the parties that lead political power and know that the policies of the party they supported to gain power harm many, and those who believe in the political doctrine of their party support the party in order to pass policies that harm others. That means premeditation.

The difference in policies is natural, but if we look at the policy objectives in depth, we will see that they are intended to improve the lives of all people, not harm them. This means that policies should be positive, and therefore should not be negative. However, there are political parties that make from politics as a positive concept negative policies that harm people.

If you understand this well, you will not support any political party whose policies you think harm the people.

You know, of course, that any political party has programs and policies that differ from the other party. This indicates that if the party programs and party politics were the same and similar, then there would be no need for the presence of many political parties.

But with this knowledge, all policies must be positive, no matter how many or different political parties are. It is quite possible, according to the description of positivity in politics, that any political party develops positive policies, and that political parties compete in the positives and not the negatives that harm people.

If we are talking about these policies in the domestic spheres of any country, and we see that there are negative policies in them, then this means that there are many countries that are exposed to negative policies, and you and we know this from the news, which deals with the deterioration in some aspects in those countries.

What is happening now at the global level confirms that most countries are going through crises, whether they are royal or military dictatorships, or they were armed conflicts, or they were economic decline, or they were intellectual or cultural backwardness, or they were social deterioration. But it is very surprising that all countries in the world are now going through a serious health crisis with the emergence of Corona virus disease (Covid-19).

Don't you think that this dangerous epidemic must have restored the political awareness of people to know that the policies practiced by their governments are negative policies, and thus take a positive political stance and change their political belief in the political forces that govern them?

This necessarily means that the peoples of the world in countries governed by political parties change their political beliefs in the classic political systems in each country. Not only that, but that the people of the world change their political beliefs in their classic political parties, which lead the classical political systems.

To continue this revolutionary education get to Dynamic Concept, as the rest of the education below is in Arabic. However, there are educational videos with lessons and more information about the Global Dynamics in English throughout the sections of this page, you shouldn't miss.

كيف تحصل علي معتقد سياسي Political Belief إيجابي؟

للمعتقد السياسي، Political Belief او الإيمان السياسي كمفهوم ديناميكي، تأثيرات مهمة، سواء كانت إيجابية أو سلبية في نتائجه عندما تُمارس السياسة على أشخاص من أي حزب سياسي تؤمن به وتدعمه للفوز بالإنتخابات والوصول إلى السلطة السياسية. لذلك، ليس من السهل الاعتقاد في أي حزب قد تعرف أن سياساته يمكن أن تضرّ أي شخص.

لسوء الطالع، فهناك العديد من الذين يعتقدون في حزب من الأحزاب التي تقود السلطة السياسية يعرفون ان سياسات الحزب الذي دعموه للوصول الي السلطة تضرّ بالكثيرين، وهؤلاء الذين يؤمنون في المعتقد السياسي لحزبهم يدعمون الحزب ليمرر السياسات التي تضرّ بالآخرين. ذلك يعني مع سبق الإصرار والترصّد.

الإختلاف في السياسات أمر طبيعي، ولكن إذا نظرنا الي أهداف السياسات بعمق، فنحن سنري ان الغرض منها تحسين حياة كل البشر، وليس الإضرار بهم. ذلك يعني ان السياسات ينبغي ان تكون إيجابية، وبالتالي لا ينبغي لها ان تكون سلبية. مع ذلك فهناك أحزاب سياسية تجعل من السياسات كمفهوم إيجابي سياسات سلبية تضرّ بالبشر.

إذا فهمت هذا الأمر جيداً، فأنت لن تدعم أي حزب سياسي تري ان سياساته تضرّ بالناس

أنت تعرف بطبيعة الحال ان أي حزب سياسي له برامج وسياسات تختلف عن الحزب الآخر. ذلك يشير الي انه إذا كانت البرامج الحزبية والسياسات الحزبية واحدة ومماثلة، لما كان هناك داع لوجود أحزاب سياسية عديدة.

ولكن مع هذه المعرفة، فان السياسات جميعها يجب ان تكون إيجابية، مهما كانت الأحزاب السياسية Political Parties عديدة، او مختلفة. من الممكن جداً وحسب توصيف الإيجابية في السياسات ان يضع أي حزب سياسي سياسات إيجابية، وان تتنافس الأحزاب السياسية في الإيجابيات وليس السلبيات التي تضر بالبشر.

إذا كنّا نتحدّث عن هذه السياسات في المجالات الداخلية لأي دولة، ونري ان هناك سياسات سلبية فيها فهذا يعني ان هناك دول كثيرة تتعرّض للسياسات السلبية، وأنت ونحن نعرف ذلك من الأخبار، التي تتناول التدهور في بعض النواحي في تلك البلاد. ما يحدث الآن علي الصعيد العالمي كله يؤكد ان معظم الدول تمر بأزمات، سواء كانت دكتاتوريات ملكية او عسكرية، او كانت نزاعات مسلّحة، او كانت تدهوراً إقتصادياً، او كانت تخلُّفاً فكرياً او ثقافياً، او كانت تدهوراً إجتماعياً. ولكن من المدهش جداً ان جميع الدول في العالم الآن تمر بأزمة صحية خطيرة بظهور مرض فيروس كورونا CORONAVIRUS (كوفيد-19).

الا تعتقد ان هذا الوباء الخطير يجب ان يكون قد أعاد الوعي السياسي للناس لتعرف ان السياسات التي تمارسها حكوماتها هي سياسات سلبية، وبالتالي تتخذ موقفا سياسيا إيجابياً وتغيِّر معتقدها السياسي في القوي السياسية التي تحكمها؟

هذا يعني بالضرورة ان تغيِّر أنت وان تغيِّر شعوب العالم في البلاد التي تحكمها أحزاب سياسية Political Parties معتقدها السياسي في الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems في كل بلد. ليس ذلك فحسب، بل ان تغيِّر شعوب العالم المعتقد السياسي Political Belief لها في أحزابها السياسية الكلاسيكية التي تقود الأنظمة  الكلاسيكية Classic Systems.

إنطلاق المعتقد السياسي Political Belief الإيجابي من ديناميكيات فكرية

إنطلق هذا المفهوم الديناميكي Dynamic Concept من أفكار ديناميكية Dynamic Ideas وأسفر عن أفكار أكثر ديناميكية. هذه هي آلية التبادل الذاتي للمفهوم من داخله. للمفهوم أهداف ديناميكية Dynamic goals لحل مشاكل كل جانب من جوانب الحياة التي تضررت من التغيرات السلبية بعد الحرب الباردة وبعد تغيُّر المناخ Climate Change. إن المفهوم يفعل ذلك من خلال الأخلاق والمنطق لتنوير جماهير العالم وتنظيمها من خلال منهجية محددة، والتي أقدمها للجماهير في LPE لعصر الجماهير لتنفيذها حتى تصبح جميع أهدافها الأساسية حقيقة في الحياة من أجل مستقبل أفضل.


لذلك، فإن هذا المفهوم المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي الذي نصفه بأنه ديناميكي له أيضًا تعريفان من الناحية الفنية: التعريف النظري والتعريف العملي. التعريف النظري ينبع من جوهر التجربة الإنسانية الاجتماعية السياسية التي أوصلتني إلى هذا المفهوم. التعريف العملي هو جميع الأنشطة التي نتجت عن خلاصة التجربة الإنسانية والاجتماعية والسياسية.

سترى بعد قليل عبر الفعاليات أدناه أنه يعمل من الناحية العملية هنا أيضًا من خلال الخطوط وعلى كل خط تعبر عينيك من خلاله سعياً لفهم الموضوع والحصول على أفضل محصول منه.

قد يعمل هذا المفهوم أيضًا بشكل أكبر عندما تقرر الانضمام إلى هذا المشروع المحدد، مشروع عصر الجماهير الجماهير Masses Era الذي يبدأ من خلال بناء أنظمة الجماهير Mass Systems حسب توصيفات LPE.

تحديد العقيدة السياسية Political Belief نظرياً وعملياً من خلال تجربة

كلا التعريفين لهما تاريخ. ظهر التعريف النظري في سياق إنهاء حقبة الحرب الباردة ، وفي نفس الوقت تزامن مع عدد من الثورات الاجتماعية والسياسية في القرن الأفريقي Horn of Africa.

لذلك بدأت باستخدام هذا المفهوم في إطار هذه الثورات التي انتبهت لها كصحفي وتابعت قضاياها ودعمتها حتى انتصارها و / أو تحرير أوطانها من الديكتاتورية من جهة والاستعمار من جهة أخرى.

أمثلة ثورة القرن الأفريقي هي:

الثورة الصومالية في إطاحة النظام الدكتاتوري سياد بري في مقديشو،

الثورة السودانية Sudanese Revolution في إسقاطها لنظام جعفر النميري النميري Jafar al‪-‬Numeri الدكتاتوري في الخرطوم Khartoum،

الثورة الإثيوبية في إسقاط نظام منجستو هيلا مريم الشمولي في أديس ابابا و...

الثورة الإرترية في تحرير إرتريا Eritrea، بدخول أسمرا Asmara أخيرًا، بمبادئ ثورية إرترية بارزة.

أما بالنسبة للثورة الإثيوبية، فكان الدعم من خلال دعم الثورة الإرترية، حيث كان لكل من جبهة تحرير تيغراي الإثيوبية TPLF علاقات نضالية إستراتيجية مع الجبهة الشعبية لتحرير إرتريا EPLF.

بالإضافة إلى ذلك، كنت مهتمًا ومنغمسًا في العمل الصحفي في الشؤون الإفريقية وبالتالي الثورات الأفريقية التي كتبت من خلالها عن القضايا السياسية الأفريقية في عدد من البلدان، نيجيريا والصحراء الغربية والسنغال على سبيل المثال. وحيث كنت قد انجذبت في انتباهي السياسي إلى موضوعة الوحدة الأفريقية لأول مرة خلال منتصف الستينات.

من هذا الملخص، عزيزي القارئ، يتضح لك أن كلا التعريفين للمفهوم الديناميكي: المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي، التعريف النظري والتعريف العملي ارتبطا بالجماهير منذ تلك الحقبة.

لكن في الواقع، كلا التعريفين للمفهوم الديناميكي: التعريف النظري والعملي استمرا في العمل منذ السبعينيات حتى الثمانينيات مع الانتصار الجزئي للثورة السودانية Sudanese Uprising، وحتى التسعينيات بانتصار الثورتين الإثيوبية والإرترية. الانتصار الجزئي المكلف كان للثورة الصومالية.

ثم استمر المفهوم الديناميكي في العمل طوال فترة التسعينيات، مما أدى إلى إنشاء العديد من المشاريع العامة التي قرأت عنها في أقسام الصفحة التي تلي هذا العرض ضمن مقالات "المفهوم الديناميكي حقق كذا وكذا".

لذلك، فإن المفهوم الديناميكي: المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي واستمراره في العمل يثبت أنه ليس فقط مفهومًا نظريًا، ولكنه في الواقع فعّال للغاية من الناحية العملية فيما يتعلق بإستجابة الجماهير ومشاركتهم في العمل لتحويل النظرية إلى حقيقة وواقع. هذه القصص ليست خيالية بل حقائق. هنا تجارب ميدانية تؤكد ذلك.

أفكار ديناميكية حوّلت مفهوم الإيمان السياسي Political Belief الديناميكي إلى مشاريع ضخمة

تسلِّط أقسام الديناميكيات أدناه مزيدًا من الأضواء على المفهوم الديناميكي: المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي وكيف استخدمته لتحفيز الجماهير الإقليمية على تنفيذ مشاريع جماعية لتعزيز الطبيعة والحفاظ على المناخ وبناء المزيد من القيم الوطنية والمساهمة في حركة الجماهير. تلك الفعاليات أكدت لي قابلية تحويل الإيمان السياسي من إقليمي الي دولي.

المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي حقق فكرتي شجرة الشهيد وقاد الجماهير الإرترية إلى زرع أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد إريتري ...

العقيدة السياسية Political Belief او الإيمان السياسي حشدت الثورة السودانية ...

عقيدة سياسية Political Belief او إيمان سياسي طرح فكرة شجرة الشهيد السوداني 1 وديناميات تنفيذها ...

اعتقاد سياسي Political Belief او الإيمان السياسي شدّد علي تحقيق 3 آليات للثورة السودانية ...

العقيدة السياسية Political Belief او الإيمان السياسي تكشف مؤامرات الإخوان المسلمين مؤسسي الإرهاب الدولي ...

تحويل المفهوم الديناميكي من المعتقد السياسي Political Belief الإقليمي إلى الإيمان السياسي الدولي

منذ القرن العشرين وحتي هذا القرن الحادي والعشرين، يواصل المفهوم الديناميكي العمل ويتحول من أنشطة العمل الإقليمية إلى أنشطة العمل العالمية.

هذا التحوّل من مفهوم يعمل في السياق الإقليمي إلى مفهوم يعمل في السياق الدولي كان ضروريًا بسبب تحولين أساسيين في النظام العالمي.

من المطلوب الآن معالجة المشاكل التي بدأها التحوّلان الأساسيان في النظام العالمي.

التحوّلان الأساسيان في النظام العالمي هما التحوّل السياسي في النظام العالمي والتحوّل البيئي المناخي في النظام البيئي. التحوّل السياسي في النظام العالمي هو تحوّل حقبة الحرب الباردة إلى عصر النظام العالمي الجديد.

والتحوّل المناخي البيئي في النظام البيئي هو الإحتباس الحراري Global Warming الذي أدى إلى ذوبان الجليد وتغيُّر المناخ، وبالتالي ظهور أوبئة خطيرة مثل فيروس كورونا Coronavirus disease (COVID-19) وفيروسات أخرى تقتل الجماهير.

تسبب هذان التحولان الأساسيان في النظام العالمي بيئيًا وسياسيًا في ألم كبير لي في كلتا الفترتين لدرجة أنني تعرّضت إلى انقطاع شبه كامل عشت فيه في فترتين بوهيميتين لم أفهم فيهما أو أفعل شيئًا، فقد كنت اتدحرج في حالة سكر من حانة إلى أخرى وإنشغل بمطاردة كل عاهرة عملت هناك لأنسى كل شيء عن العالم بين فخذيها. لا، لم أكن أتصرف في هاتين الفترتين البوهيميتين مثل راسبوتين ؛-)

على الأقل أنا صادق وأقول لك هذا الأمر الخاص حتى تفهمه بطريقة إيجابية وجيدة ولا تسيء فهمه كما يفعل الأشخاص الآخرون الحسدون والمبغضون الذين لا يحبون أن يحدث أي خير للآخرين. ومع ذلك، لدي ثقة في قدراتك على الفهم الصحيح، عزيزي القارئ المحترم. ورغم سلبية الفترتين التي قد تبدو لك، الا انني إستخلصت منهما عصارة أدبية، سكبتها في قصصي وأشعاري، كما ستقرأ في القطّ  السواكني Suakini Cat والبرواز The Frame وإشرب الآن، أيُّها الزعيم Drink Now, Dear Leader وحيث تتلعلَّم أيضاً كيف تكتب قصة قصيرة Short Story وكيف تكتب الشعر How to Be.

لماذا تحوّل المفهوم الديناميكي من الإعتقاد السياسي Political Belief الإقليمي إلى الإيمان السياسي الدولي؟

لقد كان التحوّل السياسي للنظام العالمي من حقبة الحرب الباردة إلى عصر النظام العالمي الجديد ولا يزال له عواقب وخيمة على الجماهير وحتى ممتلكاتهم في العديد من البلدان، وسوف يستمرون في دفع ثمنها ما لم تتحرك هذه الجماهير وتتوحد في كل بلد لاستعادة قوتهم.

ليس هذا فقط، ولكن التحوّل السياسي للنظام العالمي من حقبة الحرب الباردة إلى عصر النظام العالمي الجديد أنتج شبكة الإرهاب الدولي. عزيزي القارئ للأخبار، قد تفهم أن الإرهاب لا يزال يعمل، لكن ما لا تعرفه هو أن الأخبار تريدك أن تصدق أنه يعمل ضد دول معينة.

السؤال الذي يجب أن تطرحه على نفسك هو كيف يمكن للإرهاب أن يعمل ضد مؤسسيه في المقام الأول!

إن هذا السؤال بالتحديد هو الذي يساهم في بلورة المفهوم الديناميكي الذي اكتشفته والخاص بالجماهير في كل مكان، والذي هو معتقد سياسي او إيمان سياسي بالجماهير من أجل العمل من أجل سلامتهم، بكل هذا الحس العام والشفافية والمصداقية التي لدي تجاه جماهير العالم.

لذلك، فإن المفهوم الديناميكي: المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي هو صمام الأمان للجماهير. إنه يعلمهم ويتعلمون منه كل ما يهدد سلامتهم وكيفية حل هذه المشكلة.

دليلك للثقة واحتضان هذا المفهوم الديناميكي الذي اكتشفته هو إلقاء نظرة على الفترات الزمنية التي توصلت فيها إلى هذا المفهوم وتطوّر هذا المفهوم من خلال الأحداث والفعاليات التي حققتها على المستوى الإقليمي.

هذه هي الأنشطة التي أنجزها المفهوم الديناميكي: المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي على المستوى الإقليمي في أقسام الصفحة التالية.

مفهوم المعتقد السياسي Political Belief او الإيمان السياسي سيطلق العنان لخيالك وقدراتك

كما ترون من هذا العرض، الجماهير هي دائما إيماني. أنا أؤمن بكفاءتها وإخلاصها وشفافيتها والأهم من ذلك كله بقدرتها على تغيير كل ما هو سلبي في الحياة. كل ما تحتاجه الجماهير هو معرفة مباشرة بسيطة عن القضايا الخطيرة التي تؤثر على حياتها بشكل سلبي وخطة علمية لمعالجة جميع المشاكل على الأرض.

أقدم للجماهير هذه الخطة العلمية من خلال عملية علمية تسمى PLE of the Masses Era لإطلاق أنظمة الجماهير وبناء عصر الجماهير. هذا فقط من دواعي سروري.

كن عضوًا في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسي HOA Political Scene Newsletter الإخبارية  والتحليلية وقم بتأكيد عضويتك للوصول إلى PLE of the Masses Era. كن أكثر نشاطًا عن طريق نشر الرابط والملصقات على هذه الصفحة في أي موقع ويب مخصص للعائلة وإصلاح الملصقات وتوزيعها وتثبيتها في الأماكن العامة. كن جزءًا من حركة الجماهير. اتصل بنا  Contact Us بخصوص رغبتك في المشاركة.

مفهوم المعتقد السياسي Political Belief Concept باللغة السويدية

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenskt-dynamiskt-koncept.html - Svenskt Dynamiskt Koncept: Massens era strategier och taktik: dynamiskt koncept: LPE of the Masses Era förklarar den vetenskapliga processen för massorna att starta massans era. Metoderna inkluderar 3 segment som innehåller vissa enheter för att etablera massornas system. LPE ger en karta över hur intellektuella kan göra alla intellektuella och förbättra allt i livet.

The connotation of the Swedish description is: The Strategies and Tactics of the Masses Era: Dynamic Concept: The LPE of the Masses Era explains the scientific process for the masses to launch the era of the masses. The methods include 3 segments that hold some units to establish the systems of the masses. The LPE provides the map of the way for intellectuals to make everyone intellectual and improve everything in life. The connotation in Arabic is as follows:

المفهوم الديناميكي السويدي: استراتيجيات وتكتيكات عصر الجماهير: المفهوم الديناميكي: يشرح LPE of the Masses Era العملية العلمية للجماهير لبدء عصر الجماهير. تتضمن الطرق 3 أجزاء تحتوي على وحدات معينة لتأسيس أنظمة الجماهير. يوفر LPE خريطة لكيفية قيام المثقفين بجعل الجميع مثقفين وتحسين كل شيء في الحياة.

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenska-dynamiska-tes.html - Svenska Dynamiska Tes: Massens era strategier och taktik: dynamiskt koncept: Det nya konceptet för masstiden med alla dess vetenskapliga komponenter för att genomföra masstiden är skapandet och planeringen av veteranaktivisten, journalisten och poeten Khalid Mohammed Osman. Så du måste prenumerera på nyhetsbrevet för att få det, studera det och diskutera det, om du är övertygad. 

The explanation of this Swedish description is: The masses' strategies and tactics: Dynamic Concept: The new concept of mass time with all its scientific components for implementing mass time is the creation and planning of veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman. So you have to subscribe to the newsletter to get it, study it and discuss it, if you are convinced. The explanation in Arabic is as follows:

الأطروحة الديناميكية السويدية: استراتيجيات وتكتيكات الجماهير: المفهوم الديناميكي: المفهوم الجديد لوقت الجماهير بكل مكوناته العلمية لتطبيق الوقت الجماهيري هو إنشاء وتخطيط الناشط والصحافي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان. لذلك عليك الاشتراك في النشرة للحصول عليها ودراستها ومناقشتها إذا كنت مقتنعا.

The Political Belief Creates Many Dynamic Ideas!

It does, obviously, as you read through the page on the regional ideas and the projects I worked on them. Here are the Global Dynamics of this international Political Belief.

Political Belief in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Political Belief in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Political Belief in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Political Belief in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Political Belief in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Political Belief in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Political Belief in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Political Belief in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Political Belief in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Political Belief in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Political Belief in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Political Belief in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Political Belief in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Political Belief in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Political Belief in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Political Belief in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Political Belief in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Political Belief in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Political Belief in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Political Belief in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Political Belief in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Political Belief in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Political Belief in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

Political Belief in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Political Belief in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Political Belief in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Political Belief in Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Political Belief in Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Political Belief in Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Political Belief in Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

Political Belief in Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Political Belief in Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Political Belief in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

Political Belief in Bilingual Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

Political Belief in Multilingual Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

What Does Political Belief Concept Mean to You?

It might mean nothing, if you don't care of climate change, pandemics that spread after it and other natural disasters it causes, or you don't care of bad changes that have happened after the fall of the global system balance.

I doubt that you are careless. So, tell me exactly what you think of Political Belief on comments. Use the form below and when you get it published in the Horn of Africa's Network, share the link to it on good family websites.


* Read about what has happened to beautiful places after climate change with some Dynamic Concepts on 100-beautiful-places-in-the-world.com.

* You might also like to watch documentaries and movies on climate change with Dynamic Concepts at TVCinemaApp.com.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Comment C2 Entries on Political Belief appear on the section of the page below the comments form and above this paragraph. Please, make sure to comment, before leaving to another page. Thanks.

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE
Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!