FACEBOOK IS SOCIAL DICTATORSHIP & SOCIAL MEDIA SPAM, but that is not all. GET THE INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK., AS ONE OF HOA'S DYNAMICS AND SEE THE OTHER DYNAMICS IN MORE THAN 90 BILINGUAL PAGES.

Political Attitude!

Do you have any Political Attitude?

Have you examined it lately in the lights of the overwhelming crises your world faces?

You should do.

The lessons included here light your way to see through a hope at the end of the dark political tunnel.

hoa-politicalscene.com/political-attitude.html - Political Attitude: الموقف السياسي: المشاكل التي تواجه كوكبنا كبيرة بسبب سياسات حكومات الأحزاب السياسية الكلاسيكية. كيف تحل كل هذه المشاكل كإنسان فرد؟hoa-politicalscene.com/political-attitude.html - Political Attitude: الموقف السياسي: The Strategies and Tactics of the Masses Era: إستراتيجيات وتكتيكات عصر الجماهير: منظورات ديناميكية: المشاكل التي تواجه كوكبنا كبيرة بسبب سياسات حكومات الأحزاب السياسية الكلاسيكية. كيف تحل كل هذه المشاكل كإنسان فرد؟ خذ تقنيات عصر الجماهير دروس لتكون أكثر من مجرد إنسان فرد LPE اشترك في النشرة الإخبارية واستعد للتدريس من قبل الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان.

The right way of thinking you approach politics with will significantly lead you to criticize and work constantly to change wrong policies.

It develops the right political attitude. You know that everyone should have right attitude towards everything in life, not only politics.

But, politics is above all, as it contributes to everything in life. It effects your life positively, or negatively. When it does that negatively, then you will probably think of taking a positive attitudes towards it and work with other people who have the same attitudes to change that.

Such issue requires great concentration on it and the concentration you need is right here. To get to it navigate through the English sections of the page and read the English version of the issue at Dynamic Perspectives, as the main content of this page is in Arabic.

إحصل علي موقف سياسي Political Attitude راسخ من خلال ديناميكيات سياسية

‫الموقف السياسي: تعلَّم ديناميكيات من خلال منظورات ديناميكية لحل المشكلات العالمية.

ذلك يعني ان تتعلّم الموقف السياسي الديناميكي من منظور ديناميكي!

تمر المنظورات الديناميكية Dynamic Perspectives أو وجهات النظر الديناميكية وهي المقال السياسي الذي تمت ترجمته الي اللغة العربية هنا، تمر بمواقفها السياسية بأساليب تتيح لك فهم ما حدث وما زال يحدث لعالمنا وكيف يمكنك التفاعل بشكل إيجابي مع كل ذلك من خلال قيادة الطريق إلى حل المشكلات العالمية الحالية.

سيقودك طريق التفكير الصحيح الي الوضع الذي تتعامل معه مع السياسة ويؤدي بشكل كبير إلى النقد والعمل باستمرار لتغيير السياسات الخاطئة. إنه يطوِّر الموقف السياسي الصحيح. أنت تعلم أن كل شخص يجب أن يكون لديه موقف صحيح تجاه كل شيء في الحياة، وليس السياسة فقط. لكن السياسة فوق كل شيء، فهي تساهم في كل شيء في الحياة، خاصة في بعض نواحي العالم المتخلِّفة حيث تعشعش ما أُطلق عليه الخرافات superstition وسياسة الأساطير politics of myth.

ستري من خلال طريق التفكير كيف ان السياسة التي كثيراً ما إنتقدها هنا في شبكة القرن الافريقي السياسي Horn of Africa's Network يؤثر على حياتك بشكل إيجابي أو سلبي. عندما يفعل ذلك بشكل سلبي، فمن المحتمل أن تفكر في اتخاذ مواقف إيجابية تجاه الوضع السياسي وتسعي للعمل مع أشخاص آخرين لديهم نفس المواقف السياسية لتغيير ذلك الوضع السياسي. هذا الموقف السياسي الناتج هو خلاصة التفكير الصحيح والإيجابي والذي سيظل المؤثر الفعّال في الموقف السياسي الذي تتبناه. هذا يعني أيضاً ان هذا الطريق بالموقف السياسي الذي يتبناه سوف يؤثر إيجابياً علي مستقبلك.

وجهات النظر بموقفها السياسي Political Attitude، كما ترى، لا تقتصر فقط على فهم المشاكل العالمية الحالية، من خلال تجارب طويلة مع مثل هذه المشاكل وتحليلها للتوصل إلى حل، لكنها تموضعك بمعني تضعك في وضع جيد للعمل بنشاط مع الآخرين في مجتمعك لتأسيس أطر سياسية للجماهير. الأطر السياسية هي التي تنشئ أنظمة سياسية جديدة.

إستفد من تجاربي مع الجماهير لتفهم كيف يكون لك موقفاً سياسياً Political Attitude لتعمل علي خدمة الجماهير

وبحسب تجاربي السياسية أثناء عملي مع الجماهير، فقد اكتشفت طرقًا للتأثير في الناس وقيادتهم إلى اتباع بعض الأساليب من خلال أفكار ديناميكية Dynamic Ideas، بينما كنت أعمل في بعض المشاريع التي خططتُ لها ولقد ساعدتني طرق التأثير علي الجماهير هذي علي ان أصل إلى أهداف تلك المشاريع، ما عدا مشروعين سودانيين، وذلك لأن السودانيين لا يفهمون الديناميكيات وماهي أسسها وماهي مضامينها، وغير مستعدين لقبول المبادرات المدروسة عبر سنوات طوال من الخبرات، ولا يعرفون ديناميكيات الثورة التقدمية الجذرية، بعكس الإرتريين لأن هؤلاء هم ثوار فعلاً، وليسوا أي كلام فارغ. يمكنك متابعة هذه المشاريع في أقسام الصفحة.

إنها أمثلة وليست للتباهي، أو أيّ أمور شخصية، للتعلم منها كيف تعمل المنظورات السياسية ووجهات النظر الديناميكية Dynamic Perspectives لتوجيهك طوال الطريق، حتى تتمكن من التركيز على الأهداف الموضّحة من خلال الأفكار الديناميكية، وإتباع الخطوات المناسبة لتحقيق الأهداف. أُحدِّد ذلك التوضيح لكونها أمثلة للتعلم منها وذلك لأنني وجدت ان الكثيرين لا يعرفون ما يُطلق عليهم motivators وهنا لا أجد كلمة عربية تعبِّر فعلاً تعبيراً أصيلاً عن هذه المفردة الإنجليزية فكلمة محفزين رغم انها صحيحة في الترجمة الا انها لا ترقي الي التعبير الصوفي الدقيق. وأُكِّد انها مجرد أمثلة إستطراداً لهذه السطور لأنني صادفت من ينظر الي ذلك الأمر علي انه تباهٍ، ويا للسطحية المؤلمة، لأن أولئك ولا ريب لا يعرفون قادة هذا التوجُّه في تطوير مفاهيم الناس وتنشيطهم وتحفيزهم من أمثال Brian Tracy, Jim Rohn, Martin Luther King, Stephen King, Zig Ziglar, etc... أضع هؤلاء المؤثرين أبجدياً، وليس وفقاً لأدوارهم، رغم أنهم يصبون في القالب السياسي النقيض وهو التوجُّه الرأسمالي، بينما يمثل قائمة المؤثرين الشيوعيين Fidel Castro, Frederick Engels, Ho Chi Minh, Karl Marx, Kim Il Sung, Mao Zedong / Mao tse-Tung and Vladimir Lenin.

الموقف السياسي Political Attitude بآفاقه الديناميكية أثري فكرة شجرة الشهيد الإرتري، التي لم تثمر فقط في شتل أكثر من 5,000,000، بل في تنظيم منظمة البيئة ...

الموقف السياسي Political Attitude بآفاقه الديناميكية سعي لتطوير الثورة السودانية لتتفادي مرحلة السقوط ...

الموقف السياسي Political Attitude بآفاقه الديناميكية أنتج فكرة شجرة الشهيد السوداني بآلياتها لتثبيت الثورة السودانية، قبل فشلها ...

لقد أنتج الموقف السياسي Political Attitude بآفاقه الديناميكية ثلاث آليات للثورة السودانية قبل فشلها ...

الموقف السياسي Political Attitude بآفاقه الديناميكية كشف مؤامرات الإخوان المسلمين أحد مؤسسي الإرهاب الدولي ...

الموقف السياسي Political Attitude هو التعبير المطلق عن شفافية الضمير الإنساني

بينما تسلِّط صفحة الموقف السياسي Political Attitude الضوء على المشكلات العالمية وتحللها، فإنها تقدم في ذات الوقت أفضل مبادرة على الإطلاق في هذا العصر لحل المشكلات. في الواقع، لا توجد أي مبادرة في هذا الصدد تمّ إجراؤها وأثبتت أن لديها إجابات ملموسة لمشاكل اليوم إلى جانب الحل الأفضل.

بينما أقوم بتحليل المشكلات، أُسلِّط الضوء على أصول هذه المشكلات وأسبابها وذلك هو الناتج السياسي الذي يتطلّب موقفاً سياسياً، ثم أتوصل إلى حل يخدم جماهير العالم بغض النظر عن معتقداتهم وثقافاتهم وألوانهم، وبلادهم، فأنا أتناولهم كناس أي بشر أنا منهم، ولهم وبهم أكون، فأنا لا أعيش في جزيرةٍ منعزلةٍ في العالم بل بين بشر. هذا عمل طبيعي للعقل الواعي. لذلك، سترى كل ما يلي من خلال أقسام الصفحة.

هذه العملية أي عملية بناء الموقف السياسي Political Attitude، وكل ما عبّرتُ عنه هنا لها متابعة تاريخية للتغييرات التي حدثت في العالم. التغييرات سياسية ومُناخية وإقتصادية وثقافية وإقليمية وإجتماعية. هذه التغييرات بمواصفاتها المذكورة ومنها تغيُْر المناخ Climate Change تبعتها تغيرات الطقس. تغيُْرات الطقس تحولت بدورها أو تبعتها تغيُْرات صحية. حدثت التغيُْرات الصحية بإنتشار الأوبئة. انتشرت الأوبئة في أعقاب تغيُْرات المناخية، أو ما يعرف بتغيُّر المناخ أو الإحتباس الحراري Global Warming.

يجب أن تعلم أنه لا يوجد شيء من هذا القبيل يمكن أن يحدث بالصدفة. لا شيء من هذا القبيل يمكن أن يحدث بشكل عرضي. ولا شئ من هذا يمكن ان يحدث بسبب إلهي. أؤكد.

لذلك، لكل هذه الأسباب طوّرتُ نظرية ديناميكيات عصر الجماهير Masses Era وأنظمة الجماهير، وفقاً لموقفي السياسي Political Attitude من تلك المسائل. بدأ العمل الأولي لهذه الديناميكيات بالمنظورات الديناميكية التي طالعتها في القسم أعلاه، والتي حققت بعض المشاريع التي خططت لها ووضعتُ لها مواصفات بناء موقف سياسي جماعي مستخدماً مهنتي كصحفي، وإتصالاتي بصُناع القرار والتنظيمات الجماهيرية والمدارس، ونفذتها الجماهير.

ولقد نتج هذا الموقف السياسي وهو وضع أخلاقي ethical جمالي aesthetic منذ الثمانينات كما تقراؤه في الديناميكيات العالمية Global Dynamics من التغييرات السيئة التي حدثت في العالم في أعقاب مساعي ضرب توازن النظام السياسي الدولي مما أدي بدوره الي ضرب توازن النظام البيئي بجانب المشاكل الكثيرة التي أنتجها.

ستفهم المنظورات الديناميكية Dynamic Perspectives الناتجة عن موقفي السياسي Political Attitude من قضايا العالم بشكل أفضل، عندما تتصفح أقسام هذه الديناميكيات التالية وتشاهد فيديوهاتها.

وجهات نظر ديناميكية لإتخاذ موقف سياسي Political Attitude باللغة الماليزية / الملايو

* Malay: hoa-politicalscene.com/idea-dinamik.html - Idea Dinamik: Masalah global yang anda lihat di televisyen dan yang anda baca di surat khabar dan majalah mempunyai sebab lebih banyak daripada yang anda dengar daripada pegawai pemerintah klasik yang ditemubual. Apabila anda melihat perubahan iklim dan apa yang berlaku setelahnya, anda akan menyedari fakta kukuh mengenai kesan perubahan iklim dan bahaya pencairan salji. Anda akan menyedari bahawa keseimbangan sistem ekologi dihancurkan oleh dasar-dasar "elit pemerintah parti politik klasik".

The connotation of the Malay description is: The global problems you see on television and what you read in newspapers and magazines have more reasons than you hear from the classical government officials interviewed. When you look at climate change and what happens next, you will realize solid facts about the effects of climate change and the dangers of thawing.

You will realize that the balance of the ecological system is shattered by the policies of the "ruling elites of classical political parties". The connotation in Arabic as follows:

دلالة الوصف من الملايو الي العربي هي: المشاكل العالمية التي تراها على التلفزيون وما تقرأه في الصحف والمجلات لها أسباب أكثر مما تسمعه من المسؤولين الحكوميين الكلاسيكيين الذين تمت مقابلتهم. عندما تنظر إلى تغيُّر المناخ وما حدث بعد ذلك، ستدرك حقائق ثابتة حول تأثيرات تغيُّر المناخ ومخاطر ذوبان الجليد. سوف تدرك أن توازن النظام البيئي قد تحطّم بسبب سياسات "النُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية" التي تقود الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems.

* Malay: hoa-politicalscene.com/perspektif-dinamik-melayu.html - Perspektif Dinamik Melayu: Anda juga akan menyedari bahawa hanya ada satu cara untuk menyelesaikan masalah-masalah ini dan cara itu adalah dengan menghapuskan "sistem klasik" dari "elit pemerintah parti politik" dan melancarkan "sistem massa", yang akan mewujudkan "era massa".

The explanation of this Malay description is: You will also realize that there is only one way to solve these problems and that way is by eliminating the "classical system" from the "ruling elite of political parties" and launching a "mass system", which will create a "mass era". The explanation in Arabic as follows:

تفسير هذا الوصف من الماليزية الي العربي هو: ستدرك أيضًا أن هناك طريقة واحدة فقط لحل هذه المشاكل وهذه الطريقة هي إزالة النُظم الكلاسيكية Classic Systems التي تقودها "نُخب الأحزاب السياسية الحاكمة" وإطلاق نُظم جماهير People's Systems، مما سيخلق عصر جماهير جديد تقوده أنظمة زمن جديد New Time Systems.

* Malay: hoa-politicalscene.com/pemikiran-dinamik-melayu.html - Pemikiran Dinamik Melayu: "LPE of the Masses Era" adalah tulang belakang dari "era massa". Kaedahnya, yang konsisten dari 3 segmen memegang beberapa unit pada setiap aspek kehidupan. Ia menyediakan peta jalan bagi intelektual untuk menjadikan semua orang intelektual dan memperbaiki segala-galanya dalam kehidupan.

The insights of the Malay description are: The "LPE of the Masses Era" is the backbone of the "mass era". The method, which is consistent from 3 segments holds several units in every aspect of life. It provides a roadmap for intellectuals to make everyone intellectual and improve everything in life. The insights in Arabic as follows:

رؤى الوصف من الملايو الي العربي هي: التفكير الديناميكي الملايو: "LPE of the Masses Era" هو العمود الفقري لـ "العصر الجماهيري". الطريقة المتسقة من 3 شرائح تحمل عدة وحدات في كل جانب من جوانب الحياة. يوفر خارطة طريق للمثقفين لجعل الجميع نيريين فكريًا وتحسين كل شيء في الحياة.

* Malay: hoa-politicalscene.com/pendapat-dinamik-melayu.html - Pendapat Dinamik Melayu: Strategi dan taktik itu melibatkan dua bidang fungsional yang harus dilalui oleh "massa". Yang pertama adalah kawasan organisasi dan yang kedua adalah pelaksanaan. Kedua-dua kawasan organisasi dan kawasan pelaksanaan mempunyai program, yang berfokus dalam membangun "sistem massa" untuk menggantikan "sistem klasik" dari "elit pemerintah parti politik klasik". Oleh itu, ucapkan selamat tinggal kepada pihak-pihak tersebut dan terima kasih atas apa yang telah anda lakukan.

The interpretation of this Malay description is: The strategies and tactics involve two functional areas that the "mass" must go through. The first is the organizational area and the second is implementation. Both the organizational and implementation areas have programs, which focus on developing a "mass system" to replace the "classical system" of the "ruling elite of classical political party". So say goodbye to those parties and thank you for what you have done. The interpretation in Arabic as follows:

تفسير هذا الوصف من الماليزية الي العربي هو: الإستراتيجيات والتكتيكات تتضمن مجالين وظيفيين يجب على "الكتلة" أن تمر بهما. الأول هو المجال التنظيمي والثاني هو التنفيذ. لكل من المجالات التنظيمية والتنفيذية برامج تركِّز على تطوير "نظام جماهيري" ليحل محل "النظام الكلاسيكي" لـ "النخبة الحاكمة في الحزب السياسي الكلاسيكي". لذا قل وداعا لتلك الأحزاب وشكرا على ما قمتم به.

The Political Attitude has Risen from and Created the Stream of Global Dynamics!

The Political Attitude has risen from the Global Dynamics and created additional Global Dynamics. You will learn much from those dynamics in the following sections with video lessons on how to save the planet.

Political Attitude in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Political Attitude in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Political Attitude in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Political Attitude in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Political Attitude in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Political Attitude in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Political Attitude in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Political Attitude in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Political Attitude in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Political Attitude in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Political Attitude in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Political Attitude in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Political Attitude in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Political Attitude in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Political Attitude in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Political Attitude in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Political Attitude in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Political Attitude in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Political Attitude in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Political Attitude in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Political Attitude in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Political Attitude in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Political Attitude in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

Political Attitudey in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Political Attitude in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Political Attitude in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Political Attitude towards Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Political Attitude towards Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Political Attitude in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Political Attitude in Bilingual Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!