HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Dynamic Political Opinions!

The Political Opinions shed lights on a perfect solution that has never been made before in human history to life Problems. The dynamics of such opinions on politics are intended to solve political problems all over our world, which humans face continuously. The solutions are not just simple options you can get anywhere.

You have never thought of such opinions before to address your problems, which are as the same as other problems people around the world face. They are the same because they are political problems, or a combination of problems made by policies, or by other political problems.

They are actually dynamic thoughts that teach you how to properly read and know the causes of the problems and who causes them. These problems are not normal.

This means that it is not like any of the human life problems that you face in your normal life, and that anyone else faces in his normal life, which differs from one person to another and differs between one human society and another, according to the different life conditions between people and between human societies.

These problems are belief problems, economic problems, environmental problems, ethical problems, health problems, loyalty problems, problems in nature, problems even in understanding the causes that lead to such problems.

This means in the first place that all these extraordinary problems are problems that resulted from specific policies pursued by the classical political systems in each country, resulting in political, social, economic, cultural and health problems.

In such issue the educational elements are aimed also that there is a general misunderstanding of what human relations should be like and how it should be extraordinary to make all of the people in the world one people, despite many differences in beliefs, cultures, economics, politics and social values.

There is a human value among human beings, regardless of the differences in their cultures, colors and societies. From this dynamic perspective, you can see that these problems, as I said, are not normal and that they have a fabulously negative impact on the lives of people throughout the world.

You will realize that the solution I have developed through the years... and those are long years and through different experiences with many people in many societies in which I energized the people by some Dynamic Ideas to involve around them to do mass projects, you will realize that the solution to world problems is the main ingredient of these Dynamic Ideas, which have resulted in a combination of theories, evolving around that solution.

The theories are not mere theories but they lay the foundation of the system suggested by the solution, which is the system of the masses. Such systems of the masses are planned out of a scientific process, never made before in political history to build those systems and launch the era of the masses.

Well, the main articles in English is at HOA's Opinions. The following is a translation of that page, despite the English introduction. But, the sections of this Arabic version include English lesson scripted and presented on videos to learn more.

When you complete learning about your problems, what caused them and who caused them, please don't just shy away. Take action by standing with the Sacred LPE with the combination of its theories and the strategies and tactics to make this world better.

The complete scientific process will take place when you agree and subscribe to the political newsletter HOA Political Scene Newsletter and confirm your signing up. After that Contact Us to be part of the people's future and part of creating a new history.

مقدمة آراء سياسية Political Opinions من أجل سبر عمقها

كل الآراء السياسية في العالم تتناول موضوعات مختلفة عن الآراء السياسية التي ستقرأوها هنا، وتكتشف انها ليست مجرد أراء سياسية، وانها تختلف كثيراً عن أي أراء سياسية Political Opinions أخري قرأتها، أو سمعت بها، أو شاهدت من يتحدث عنها في شبكات التلفزيون العالمية. وهي ليست فقط مختلفة عن مجموعة الآراء السياسية المشار إليها، بل هي إستثنائية، وذلك ما سوف تكتشفه، وتتعلمه من خلال النص الأساسي في هذه الصفحة، ومن خلال أقسامها المتنوعة، ومن خلال دروسها السياسية علي افيديوهات، والتي أقدمها أنا الناشط، الصحفي، الأديب المخضرم خالد محمد عثمان Khalid Mohammed Osman من خلاصة تجربة أكثر من خمسين عاماً في هذه المجالات.

تقوم الآراء السياسية Political Opinions علي حقائق ومنها حقائق مستمرة في الأحداث التي يواجهها العالم وتؤثر عليك أنت حتي داخل بيتك، وحقائق تاريخية أدت في الواقع الي نواتج في الحقائق المستمرة الأن. وبهذا فان مجمل هذه النوعية من وعي الآراء السياسية يستعدفك لتغيير النظرة التي تنظر من خلالها الي الأمور، والي تغيير حياتك، وتغيير ذلك النظام السياسي الذي يؤثر علي حياتك تأثيرات خطيرة.

الآراء السياسية Political Opinions لإلقاء الضوء على حل لم يتم إجراؤه من قبل لمشاكل الحياة

تسلِّط الآراء السياسية الضوء على حل مثالي لم يسبق له مثيل في تاريخ البشرية لمشكلات الحياة وبالتالي مشاكل العالم كلِّه والذي يلمّ جميع البشر في قالب من الوجود الإنساني المشترك والمتكامل، والذي لم يفطنوا له حتي الآن، والدليل علي عدم الفطنة هو إستمرار المشاكل وإستمرار النزاعات.

الآراء حول المشاكل السياسية التي يواجهها كل عالمنا باستمرار ليست مجرد خيارات بسيطة يمكنك الحصول عليها في أي مكان. لم تفكر مطلقًا في مثل هذه الآراء من قبل لمعالجة مشاكلك، والتي هي مثل مشاكل الآخرين في جميع أنحاء العالم. إنها متشابهة لأنها مشاكل سياسية، أو مزيج من المشاكل التي سببتها السياسات، أو مشاكل سياسية أخرى.

إنها آراء مقدسة وهي في الواقع أفكار ديناميكية Dynamic Ideas تعلمك كيفية قراءة مشاكل الحياة البشرية والتحقيق فيها بشكل صحيح. فهذه المشاكل ليست عادية. يعني ذلك انها ليست مثل أي من مشاكل الحياة البشرية التي تواجهها في حياتك العادية، ويواجهها أي شخص آخر في حياته العادية، والتي تختلف بين إنسان وآخر وتختلف بين مجتمع إنساني وآخر، حسب ظروف الحياة المختلفة بين الناس وبين المجتمعات الإنسانية. فهذه المشاكل هي مشاكل في المعتقدات، ومشاكل اقتصادية، ومشاكل بيئية، ومشاكل أخلاقية، ومشاكل صحية، ومشاكل ولاء، ومشاكل في الطبيعة، ومشاكل حتي في فهم الأسباب التي تؤدي الي مثل هذه المشاكل. ذلك يعني في المقام الأول ان كل هذه المشاكل غير العادية هي مشاكل نتجت عن سياسات معينة تنتهجها الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems في كل دولة، مما ينتج عنها مشاكل سياسية، واجتماعية، واقتصادية، وثقافية، وصحية، ومشاكل في الفهم العام لما ينبغي ان تكون عليه طبيعة العلاقات الإنسانية بين البشر، بغض النظر عن إختلاف مجتمعاتهم وثقافاتهم وألوانهم.

كل من هذه المشاكل لها طبيعتها الخاصة. ولها بالطبع أسبابها ومسببين لهذه الأسباب. الأسباب اقتصادية وبيئية وسياسية بشكل أساسي تضرّ بالطبيعة والأجرام السماوية وغلافاتها الجوية، وحياة الإنسان في مناطق مختلفة من العالم أيضًا. إنها ناجمة عن سياسات تربط أهداف المسيطرين علي المشهد السياسي Political Scene العالمي ومصالحهم بهذه المشاكل العالمية.

حقائق حول من أين ومتى بدأت هذه المشاكل

لذا، فإن منشئي المشاكل العالمية هم الحكومات التي لديها سلطات للسيطرة في جميع أنحاء العالم. السلطات في يد النُخب الحاكمة في هذا الجو من النفوذ السياسي وهي تنتمي إلى الأحزاب السياسية Political Parties الكلاسيكية. ولكن ليس فقط المهيمنون على المشهد السياسي العالمي هم المسؤولون عن المشاكل العالمية، فالنُخب الحاكمة الأخرى للأحزاب السياسية الكلاسيكية التي تقود الأنظمة الكلاسيكية Classic Systems، أو الملكيات الحاكمة في أجزاء أخرى من العالم هي المسؤولة أيضًا عن هذه المشاكل، التي أصبحت غير عادية لانها تضرّ بحياة الناس في كل بلد من بلدان العالم.

مثل هذا الفهم سيكون واضحًا، عندما تتابع التغييرات التي حدثت لعالمنا من خلال تغيير ميزان النظام السياسي العالمي. سيكون واضحًا أيضًا، عندما تتابع كل ما تبع بعد تغيير توازن النظام السياسي العالمي. من هذا المنظور الديناميكي Dynamic Perspectives، يمكن ان تري ان هذه المشاكل كما قلت ليست عادية وانها تؤثر سلبياً بشكل خرافي علي حياة الناس في كل الدنيا.

بدأ تغيير النظام السياسي العالمي خلال حقبة الحرب الباردة لإنهاء تلك الحقبة لخدمة مصالح الصناعات التي تبلغ قيمتها مليارات من الدولارات والتي تمتلكها القوي الرأسمالية Capital Power للسيطرة على إقتصاديات العالم كله، وليست فقط البلدان الراسمالية التي تعمل بها. إذا كنت لا تعرف فان هذه الصناعات ومن بينها صناعات الأسلحة المدمرة لحياة الإنسان والبيئة Environment تمتلكها قوي راسمالية Capital Power عالمية. كان الفكر السياسي في ذلك الوقت هو أن العالم السياسي يتكون من ثلاث كتل، حسناً ... معسكرات.

اتخذت هذه الكُتل السياسية من المعسكرات أحيانًا أسماء الكتلة الشرقية والكتلة الغربية وأحيانًا أسماء النظريتين اللتين تحركان العالمين، على أنها رأسمالية وشيوعية. فيما بينهما، كانت هناك كتلة ثالثة تسمى حركة عدم الانحياز.

أدى تغيير النظام السياسي العالمي إلى تحويل حقبة الحرب الباردة إلى عصر النظام العالمي الجديد. لدهشتي، من المؤهل من بين كل القوى العالمية للقيام بذلك؟ ما هي حقوقه؟ هل هي حقوق الغني والثروة؟ حقوق العلوم والقوى العسكرية؟ أو ماذا؟

الحقيقة هي أن تغيير توازن النظام السياسي العالمي قد تبعه تغيير توازن النظام البيئي. من قبل الأزمات البشرية الأخيرة الناجمة عن وباء فيروس كورونا Coronavirus COVID 19، والذي نتج عن تدمير توازن النظام البيئي، أدى تدمير حقبة الحرب الباردة إلى العديد من الأزمات البشرية، في جميع أنحاء العالم وخاصة في الكتلة الشرقية.

احسب ضحايا التغيير. عدّ النزاعات التي نشأت من التغيير. عدّ الدول الضعيفة التي نشأت من التغيير. ثم اسأل نفسك، لماذا تمّ تدمير الدول المتحدة القوية تقسيمها الي دويلات ضعيفة لا تملك لا القدرة البشرية، لا المؤهلات الإقتصادية!

التغييرات السياسية في النظام السياسي العالمي ليست فقط التغييرات السلبية التي تؤثر على حياة الإنسان في كل مكان، كما تبعها تغيير النظام البيئي العالمي، كما قلت. هذه قضية حرجة للغاية، حيث أدى تدمير نظام الطبيعة إلى العديد من المشكلات التي تؤثر على كل جانب من جوانب الحياة، وبالتالي على رفاهية البشر.

تدمير النظام البيئي أدى إلى الإحتباس الحراري والأوبئة

السياسات التي أثّرت سلباً على توازن النظام البيئي أدت إلى ظاهرة الإحتباس الحراري Global Warming وكما سميت تغيُّر المناخ. لقد أثّر ذوبان الجليد على العديد من الأرواح وتسبب الثقب الناتج في الأوزون في العديد من الكوارث الطبيعية في العديد من الأماكن. تسونامي ليس أقلها.

حتى الأراضي الواسعة في الغرب قد ابتلعتها العديد من كوارث الطبيعة مثل حرائق الغابات والعديد من الأعاصير حتى من خلال الأسماء التي أعطيت لهذه الأعاصير للتمييز (في امريكا مثلاً). لكن أجزاء أخرى من العالم، وخاصة في آسيا، تأثرت بشدِّة. شاهد كيف أثّر تغيُّر المناخ Climate Change على أجمل 100 موقع في العالم 100-beautiful-sites-in-the-world.com.

كل هذه الكارثة الطبيعية سببها سياسات النُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية بصناعاتها الكبيرة التي تطلق انبعاثات ضخمة من ثاني أكسيد الكربون والنفايات الخطرة، وأخظر من ذلك الصناعات العسكرية. لا تضرّ الصناعات العسكرية مثل صناعة الأسلحة النووية، البكتيرية، والكيميائية، والميكروبية، والذرية بأصحاب المصالح من خلال مهاجمتهم، ولكن أيضًا من خلال تأثير هذه الأسلحة على النظام البيئي.

إن صانعي مثل هذه الأخطار يمتلكون رأس المال Capital ويستخدمونه للهيمنة من خلال انتخاب السلطات السياسية وإزالتها. لذلك، هذا دليل على أن ما نسميه الديمقراطية في أي جزء من العالم ليس ديمقراطية حقيقية، بل كليشيهات من الديمقراطيات التي تخدع الجماهير وتعميهم، حتى لا يرون الحقائق.

فكر في الأسئلة التالية:

متى بدأت هذه المشاكل؟

من تسبب بها؟

كيف تؤثر على كل جانب من جوانب الحياة؟

لماذا لا نرى الحقائق؟

تحتاج الجماهير العالمية إلى التفكير مرارًا وتكرارًا ومعرفة ما حصلت عليه من عصر النُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية وأنظمتها الكلاسيكية.

هذا هو السبب في أن الآراء السياسية Political Opinions كأفكار ديناميكية جاءت مع نظرية الجماهير Theory of Masses وعصر الجماهير Masses Era وأنظمة الجماهير Mass Systems من خلال أول إبداع سياسي من نوعه في تاريخ البشرية يُسمى LPE لعصر الجماهير.

لقد تحوّلت ديناميكيات HOA من الديناميكيات الإقليمية إلى الديناميكيات الدولية International Dynamics بسبب كل هذه المشاكل التي أدت إلى تفاقم الأزمات في حياتنا وأضرت بكوكبنا. تمّ إثبات تطوّر الديناميكية العالمية Global Dynamics من خلال نجاح الديناميكيات الإقليمية، والتي سوف تمر بها جميعًا في الأقسام التالية من الآراء السياسية.

وجهات النظر السياسية Political Opinions أنتجت المشاريع الإقليمية الجماهيرية التالية

تسلِّط أقسام الأفكار الديناميكية التالية مزيدًا من الضوء على الآراء السياسية Political Opinions والطريقة التي استخدمتها لتعبئة جماهير القرن الأفريقي Horn of Africa لتنفيذ مشاريع جماهيرية لتعزيز النظام البيئي وبالتالي البيئة وتعبئة الثورة وبناء قيم وطنية أخرى.

كيف استخدمتُ الآراء السياسية Political Opinions لتحفيز الجماهير الإرترية على زرع أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد إرتري؟ ...

كيف خططتُ آراء سياسية Political Opinions للمساهمة ببعض القيّم التقدمية في الثورة السودانية؟ ...

كيف كانت الآراء السياسية Political Opinions ديناميكية لفكرة شجرة الشهيد السوداني 1؟ ...

كيف أثمرت الآراء السياسية Political Opinions في 3 آليات للثورة السودانية؟ ...

كيف جردت الآراء السياسية Political Opinions مؤامرات الإخوان المسلمين مؤسسي الإرهاب الدولي؟ ...

قد تشغلك الفتاوى السياسية Political Opinions طوال الحياة من أجل الخير

أنا متأكد من أن هذا سيحدث، إذا فهمت الديناميكيات التي تقرأها هنا. الحصول علي معني منطقي يتطلّب المشاركة في حل مشاكل الكوكب. لا يوجد سوى حل واحد أقدمه مع الإستراتيجيات والتكتيكات في LPE لعصر الجماهير. لإنجاز الحل، اشترك في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسي HOA Political Scene Newsletter، وأكِّد عضويتك واتصل بنا Contact Us، لتخبرني باهتمامك بالانضمام إلى LPE.

لكي تكون أكثر نشاطًا وتتقدم الي الامام مع مشروع الجماهير، قم بمشاركة رابط الآراء السياسية Political Opinions في المواقع الجيدة واحفظ مواقع الويب الخاصة بالدينميكيات لتطالعها بإستمرار وتتعلّم منها وأنشر الملصقات وقم بتثبيتها في أي مكان في الهواء الطلق ...

فتاوي سياسية Political Opinions باللغة السويدية

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenska-dynamiska-tankar.html - Svenska Dynamiska Tankar: Massens era strategier och taktik: New Era-system: Det är dags för massorna att ta makten överallt för att avsluta eran för de klassiska politiska partiernas regerande eliter och bygga massornas system för att ersätta de klassiska systemen. Detta kommer att lösa alla planetens problem. För att göra detta måste massorna ta LPE för massens era från veteranaktivisten, journalisten och poeten Khalid Mohammed Osman.

The connotation of the Swedish description is: Mass Strategies and Tactics: New Era Systems: It is time for the masses to seize power everywhere to end the era of the ruling elites of the classical political parties and build the systems of the masses to replace the classical systems. This will solve all the planet's problems. To do this, the masses must take LPE for the mass era from veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman. The connotation in Arabic is as follows:

الأفكار الديناميكية من اللغة السويدية الي العربية: إستراتيجيات وتكتيكات عصر الجماهير: أنظمة العصر الجديد: لقد حان الوقت للجماهير للاستيلاء على السلطة في كل مكان لإنهاء عصر النُخب الحاكمة للأحزاب السياسية الكلاسيكية وبناء أنظمة الجماهير Mass Systems لتحل محل الأنظمة الكلاسيكية Classic Systems. هذا سيحل جميع مشاكل الكوكب. للقيام بذلك، يجب أن تأخذ الجماهير LPE عصر الجماهير من الناشط والصحافي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان.

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenska-dynamiska-synpunkter.html - Svenska Dynamiska Synpunkter: Massens era strategier och taktik: New Era-system: Det finns metoder för att få regeringarna från klassiska politiska partier ur makten på grund av de problem de har orsakat globalt. Det första steget är att samlas i ett konfidentiellt nätverk och utforska de dynamiska idéerna hos veteranaktivisten, journalisten och poeten Khalid Mohammed Osman. Prenumerera på nyhetsbrevet för fler åtgärder.

The explanation of this Swedish description is: Mass Era Strategies and Tactics: New Era Systems: There are ways to get governments of classical political parties out of power because of the problems they have causes globally. The first step is to gather in a confidential network and explore the dynamic ideas of veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman. Subscribe to the newsletter for more action. The explanation in Arabic is as follows:

وجهات النظر السويدية الديناميكية من اللغة السويدية الي العربية: إستراتيجيات وتكتيكات الجماهير: نظام العصر الجديد: هناك طرق لإخراج حكومات الأحزاب السياسية الكلاسيكية من السلطة بسبب المشاكل التي تسببت بها على مستوى العالم. الخطوة الأولى هي التجمّع في شبكة موثوقة واستكشاف الأفكار الديناميكية للناشط والصحافي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان. اشترك في النشرة الإخبارية لمزيد من العمل.

Political Opinions Created Global Dynamics to Solve World's Problems!

The truth is that experimenting political opinions within a framework of the people proves that such dynamic ideas work. This was the motive for me to convert the regional dynamics to global dynamics.

Whether you examine these dynamics from the regional perspective in the lights of the experiments you read through, or the facts about the global problems, you will come an agreement with me that this lifetime effort concerning the people of the world is genuine and is solid with faith in the people.

Here is the sections of the dynamics with video lessons to learn more and stand by me.

Political Opinions in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Political Opinions in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Political Opinions in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Political Opinions in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Political Opinions in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Political Opinions in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Political Opinions in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Political Opinions in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Political Opinions in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Political Opinions in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Political Opinions in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Political Opinions in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Political Opinions in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Political Opinions in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Political Opinions in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Political Opinions in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Political Opinions in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Political Opinions in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Political Opinions in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Political Opinions in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Political Opinions in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Political Opinions in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Political Opinions in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

Political Opinions in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Political Opinions in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Political Opinions in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Political Opinions in Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Political Opinions in Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Political Opinions in Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Political Opinions in Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

Political Opinions in Global Dynamics 31

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Political Opinions in Global Dynamics 32

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Political Opinions in Global Dynamics 33

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

Political Opinions in Global Dynamics 34

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

Political Opinions in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

Political Opinions in Bilingual Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 7, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE

Political Opinions in Multilingual Dynamics 3

Are Political Opinions Amazing?

Did you find the political opinions amazing?

What makes you think that political opinions are amazing?

As for me, when I read it many times, I find that the set of ideas contained in political opinions are new and dynamic ideas that have never existed before. Additionally, I find it applicable anywhere in the world. Most of all, these dynamic political views can change the world and create a new world free of all the problems created by wrong policies.

Political Opinions Created Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2

My intention is to address the dangerous issues of the world and save the simple human being from the problems created by the policies of international capital to change the world in a way that serves its interests and which have contributed to many calamities, which have affected many people.

Political Opinions Enhanced Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

I have no personal intentions or personal interests from all these efforts that I have been making since I invented the global dynamic ideas to save the universe. My understanding is the simple human beings who are exposed to unimaginable tragedies due to the aforementioned policies.

If you are convinced of these good human intentions, and with this clarity of mind, of this sincerity in serving humanity, use the form for subscribing to the Horn of Africa political newsletter below, confirm your participation, and contact us to express your desire to participate in the application of the theory of the masses, which I created to save the universe. Thank.

Write Your Opinions on Political Opinions!

I appreciate your opinions. So, write comments on Political Opinions. Thanks.

Climate change has severe impacts on many places and that has attracted Political Opinions on 100-beautiful-sites-in-the-world.com/100-beautiful-sites-blog.html.

You can watch these impacts on documentaries and movies with some other Political Opinions at TVCinemaApp.com/tv-cinema-app-blog.html.

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!