HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

Political Intuition!

Political Intuition will build you the ability and teach you to understand everything that has happened to the world from the political, economic, health, social, environmental and even cultural deterioration since the end of the Cold War era until now. Although the facts here are explained by their causes and those who caused them, but sometimes you do not need conscious thinking, but rather intuition.

I say that such an intuition must be the intuition of a human artist, for artists possess a sincere intuition and a superior ability to introspect hidden things and the ability to predict, and I am here to teach you through the global dynamics that I created how to become a human artist in order to solve your issues and the difficult world issues, which the world and all the people are going through, especially in light of the threat of Coronavirus to their health and psychological stability.

Most interpreters didn't find the right definition for intuition, so they refer it to nonsense and even to superstition.

What's Political Intuition?

Someone at https://positivepsychology.com/intuition/ defines "intuition" as "flashing" usually refers to the use of non-explicit knowledge and in popular culture it can be described as "intuition" or "feminine intuition". When that happens, it's hard to pinpoint it, but it does exist.

Wikipedia indicates that intuition is the ability to acquire knowledge without resorting to conscious thinking. It adds, different fields use the word "intuition" in very different ways, including but not limited to: direct access to unconscious knowledge; unconscious perception and it is an internal sensing of inner insight to recognize unconscious patterns; It says it is the ability to understand something instinctively without the need for conscious thinking.

I think that this is not entirely correct, especially in the cultural and political spheres. The intuition in these areas stems from the stored knowledge, the feelings stored in the memory, or the subconscious. It is the intuition in these cases that is based on knowledge that is not automatic, but introspective.

So, the Political Intuition results from reading behind the lines of the events, or behind the development in many fields, such as economic signs, health signs, nature signs, perception of other people and social events.

With these properties, intuition represents the insight that sees behind the occult, or the insight behind the phenomena. It's like an eye that sees in complete darkness.

The complete darkness we have right now is the New World Order, through which most of the people in the world cannot see how this era has come and from where it has come and for what reasons and why there should be any reasons like these?

So, the Political Intuition has been inspired by the changes caused the world to shift from the Cold War Era to this blackout era, called the New World Order.

تعريف الحَدْس وصولاً الي الحَدْس السياسي Political Intuition

سيبني لك الحَدْس السياسي Political Intuition القُدرة ويعلِّمُك الفهم الصحيح لكل ما حدث للعالم من تدهور سياسي، وإقتصادي، وصحي، وإجتماعي وبيئي وحتي ثقافي منذ إنتهاء عصر الحرب الباردة وحتي الآن. رغم ان الحقائق هنا موضحة بأسبابها والمتسببين فيها، الا انه أحياناً أنت لا تحتاج إلى التفكير الواعي، بل الي الحَدْس.

أقول إن مثل هذا الحَدْس يجب أن يكون حَدْس فنان بشري ، لأن الفنانين يمتلكون حَدْساً صادقاً وقدرة فائقة على إستبطان الأشياء المخفية والقدرة على التنبؤ، وأنا هنا لأعلِّمك من خلال الديناميكيات العالمية التي ابتكرتُها كيف تصبح فنانًا بشريًا من أجل حل مشاكلك وقضايا العالم الصعبة التي يمر بها العالم وكل الناس، خاصة في ظل تهديد فيروس كورونا على صحتهم واستقرارهم النفسي.

يشير أحد الذين يعرِّفون "الحَدْس" علي ان "الحَدْس" او "الوميض" يشير عادةً إلى إستخدام المعرفة غير الصريحة وفي الثقافة الشعبية يمكن وصفه بأنه "حَدْس" أو "حَدْس نسائي". عندما يحدث ذلك، من الصعب تحديده أو تعريفه، ولكنه موجود.

وتشير الويكيبيديا الي ان الحَدْس هو القدرة على اكتساب المعرفة دون اللجوء إلى التفكير الواعي. وتضيف، تستخدم الحقول المختلفة كلمة "الحَدْس" بطرق مختلفة جدًا، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر: الوصول المباشر إلى المعرفة اللاواعية؛ الإدراك اللاواعي وتقول انه استشعار داخلي للبصيرة الداخلية للتعرف على الأنماط اللاواعية؛ والقدرة على فهم الشيء بشكل غريزي دون الحاجة إلى التفكير الواعي.

أعتقد ان ذلك ليس صحيحاً تماماً، خاصةَ في المجالات الثقافية والسياسية، فالحَدْس في هذه المجالات ينبع من المعارف المخزونة، والأحاسيس المخزونة في الذاكرة، أو العقل الباطني. وهو أي الحَدْس في هذه الحالات ينبني من معرفة لا تلقائية، ولكن إستبطانية.

إذن، ينتج الحَدْس السياسي من القراءة وراء سطور الأحداث، أو وراء التطور في العديد من المجالات، مثل العلامات الاقتصادية، والعلامات الصحية، وعلامات الطبيعة، وإدراك الآخرين والأحداث الاجتماعية.

بهذه الخواص فان الحَدْس يمثِّل البصيرة التي تري ما وراء الحجب، أو تري ما وراء الظواهر. انها مثل العين التي تري في الظلام الدامس.

الظلام الكامل الذي نعيشه الآن هو النظام العالمي الجديد، والذي من خلاله لا يستطيع معظم الناس في العالم أن يروا كيف جاء هذا العصر، ومن أين أتى، ولماذا، وماهي أسبابه، ولماذا يجب أن تكون هناك أسباب مثل هذه؟

لذلك، فقد أُسْتُلْهِم الحَدْس السياسي Political Intuition من التغييرات التي تسببت في تحوّل العالم من عصر الحرب الباردة إلى عصر التعتيم هذا، والذي يُطلق عليه النظام العالمي الجديد.

لقد أوجد حَدْس سياسي Political Intuition ديناميكيات إختراق لجماهير العالم

لقد أوجد الحَدْس السياسي Political Intuition أول ديناميكيات اختراق في تاريخ البشرية في العالم للجماهير لإطلاق أنظمة الجماهير Mass Systems في كل مكان وبالتالي بداية عصر الكتلة، أو عصر الجماهير Masses Era. كل هذا هو من إبداعي وحاضري وهديتي القلبية الصادقة للجماهير العالمية.

أنا أقول ان مثل هذا الحَدْس لابد ان يكون حَدْس إنسان فنان، فالفنانون يتملكون حَدْسا صادقا وقدرة فائقة علي أستبطان مخفيات الأمور والقدرة علي التنبوء، وأنا هنا أعلِّمُك من خلال الديناميكيات العالمية التي أبدعتها كيف تصبح إنساناً فناناً من أجل حلحلة قضاياك وقضايا العالم الصعبة التي يمر بها جميع الناس، خاصة في ظل تهديد مرض كورونافيروس Coronavirus لصحتهم ولإستقرارهم النفسي. 

ستعرف أن البداهة السياسية Political Intuition أو الحَدْس السياسي ناتج عن بعض الديناميكيات التي اكتشفتها سابقًا ولذا فقد ابتكرت بعض الأفكار الديناميكية منها منذ السبعينيات للجماهير في القرن الأفريقي Horn of Africa. ثم تطورت هذه الأفكار الديناميكية من الديناميكيات الإقليمية إلى الديناميكيات العالمية Global Dynamics أو بعيارة أخري الديناميكيات الدولية International Dynamics. العامل الرئيسي وراء التطور هو الكيفية التي كانت بها هذه الأفكار عملية وناجحة على المستوى الإقليمي.

ولكن، لماذا تطورت هذه الديناميكيات من ديناميكيات إقليمية إلى ديناميكية عالمية، فإن هذا السؤال الدقيق له إجابتان. إحدى الإجابات هي أن الديناميكيات تعمل مع الجماهير لجعل الجماهير تعمل على هذه الديناميكيات. بما أن الجماهير في كل مكان واحدة، كجنس بشري، فإن الجماهير العالمية لا تختلف عن الجماهير الإقليمية.

الجواب الثاني هو أن المبادئ، وكذلك الأسباب، من حيث نشأت هذه الديناميكيات عالمية، بغض النظر عن حقيقة أنها بدأت على المستوى الإقليمي. يشير ذلك أيضًا إلى حقيقة أن هناك أحداثًا ومواد وتغيرات وأحداثًا سلبية في العالم تندفع وبالتالي تمّ إنشاء الديناميكيات منها لمعالجتها، من حيث ان الدواء يكمن في الداء بالنسبة لهذه السلبيات، التي بدأ العالم يتدهور بها.

إضاءة الحَدْس السياسي Political Intuition من أجل الجماهير

هل حصلت بالبديهة من خلال هذا العرض على رؤى البديهة السياسية Political Intuition لـ HOA؟

إذا لم يكن الأمر كذلك بعد، فأنت ستكون محظوظا، كأصل بشري في التنمية البشرية ولم تكن تعرف ذلك، حتى أوصلك حظُّك إليّ ومن خلال بدهتك التي ما تزال تدفع عينيك لمتابعة الحَدْس السياسي Political Intuition.

سأكون موجِّهك الأخلاقي الخاص بك.

متى تغيَّر العالم بشكل كبير، في رأيك؟

من هذه التغييرات نشأت الديناميكيات.

التغييرات كثيرة جدًا وهي مأساوية وساخرة.

أي تغيير في أي شيء له أسباب ويوجد من تسبب فيه.

عندما تتحقق من الأسباب، سوف تكتشف المسببين ونواياهم.

ان النوايا توضحها الأفعال من خلال السلوكيات والتعامل كما توضحها السلوكيات والتوجهات من خلال المصالح الإقليمية والدولية.

تكشف السلوكيات والتعامل معتقدات المنشئين لهذه التغييرات في العالم وأهدافهم ومواقفهم.

هل أنت تتابعني منطقيا بعقل متفتح؟

بعض الحقائق المهمة عن بداهة سياسية Political Intuition لسبر غورها

لقد أدت النوايا المشار إليها في الإجراءات الإقليمية من خلال السلوكيات والتعاملات مجتمعة إلى تحفيز الديناميكيات التي بدأتُ العمل بها لجذب الجماهير إلى جانبي لاتباع أفكاري الديناميكية Dynamic Ideas لتنفيذ بعض المشاريع للجماهير، بمشاركة الجماهير نفسها.

يتم متابعة المشاريع الجماهيرية من خلال أقسام الصفحة أدناه. هذا لفهم كيف أتفاعل مع الجماهير، عندما أرى التصرفات الإقليمية من خلال سلوكيات وتعامل مع الأشياء ليست مع الجماهير أو ليست لصالح الجماهير، بل مع النُخب الحاكمة، سواء من الأحزاب السياسية Political Parties الكلاسيكية أو الدكتاتورية ولصالحها. هذا في المجال الإقليمي والذي لا يختلف كثيرا عن المجال العالمي  وقضاياه التي دفعتني لتطوير الديناميكيات العالمية.

ثم بعد انتهاء حقبة الحرب الباردة، ازدهر الإرهاب الدولي وتلا ذلك العديد من النزاعات وتبع تغيُّر المُناخ Climate Change أيضًا الاحترار العالمي Global Warming المعروف بمصطلح الإحتباس الحراري وإختفاء الثلوج وظهور الأوبئة، مثل وباء كرونافيروس Coronavirus disease ‪(‬COVID‪-‬19‪)‬. بعد إنهاء حقبة الحرب الباردة بدأت المشاكل الاقتصادية وتدهور اقتصاد العديد من الدول، كما أنتجت عمليات إنهاء عصر الحرب الباردة تدهوراً في القيّم الإجتماعية لشعوب كانت تجمعها دول تفرقت وتشتت شعبها بين دول جديدة صغيرة، فقدت شعوبها المشاعر الأخوية الوطنية الوحدوية التي جمعتها سابقاً. أولا تُعدُّ هذه مأساة لا يراها حتي الذين يعيشون فيها؟

هذا كان سبباً مباشراً لمعالجة جروح العالم ولذلك، تحوّلت الديناميكيات الإقليمية إلى ديناميكيات عالمية Global Dynamics لجمع جماهير العالم معًا حول ديناميكياتي وتحقيق أهداف مثيرة تعالج الأوضاع بشكل صحيح، كما حققته الديناميكيات الإقليمية. مرة أخرى، توجد الإنجازات الخاصة بالديناميكيات الإقليمية في الأقسام التالية من بديهة سياسية Political Intuition.

ما يثير الاهتمام في تحويل الديناميكيات الإقليمية إلى ديناميكيات دولية Global Dynamics هو أنها تخدم جميع الجماهير في جميع أنحاء العالم ... وهذا يعني الجماهير العالمية مجتمعة، للقضاء على اختلافاتهم وتحفيزهم على العمل معًا لتحقيق القيّم الإنسانية التي تجمعنا جميعاً كبشر.

القيمة الأكثر إثارة للاهتمام في الديناميات العالمية هي أنها تخدم الجماهير العالمية ومصالح الجماهير العالمية.

الهدف الرئيسي في الديناميكيات العالمية هو جمع الجماهير العالمية معًا لتحقيق إطلاق أنظمة الجماهير في كل مكان في العالم وبناء عصر الجماهير. هذا هو أفضل بديل يحل محل الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems التي تقودها نُخب الأحزاب السياسية الكلاسيكية الحاكمة.

كيفية تحقيق هذا الهدف الرائع تمّ شرحه في كتاب LPE لعصر الجماهير، وهو كتاب توجيه الجماهير لإنهاء حقبة الأنظمة الكلاسيكية Classic Systems. إنه استكمال سياسي أساسي من حيث وجهات النظر السياسية وليس إقتصاديا لرأس المال لكارل ماركس.

أفكار ديناميكية حوّلت البداهة السياسية Political Intuition إلى المشاريع الجماهيرية التالية

تمنحك أقسام الديناميكيات التالية المزيد من الحَدْس السياسي Political Intuition وكيف يتم استخدامه من خلال ديناميكياته لتحفيز الجماهير على تنفيذ مشاريع جماعية للبيئة والقيّم الوطنية.

عمل الحَدْس السياسي Political Intuition مع الجماهير الإرترية على زرع أكثر من 5،000،000 شجرة شهيد إرتري

إجترح حَدْس سياسي Political Intuition فكرة شجرة الشهيد السوداني 1 من فكرة شجرة الشهيد الإرتري

حشدت البداهة السياسية Political Intuition الثورة السودانية

قدمت بداهة سياسية Political Intuition ديناميكيات شجرة الشهيد السوداني 2 لدعم الثورة السودانية

البديهة السياسية Political Intuition خططت 3 آليات للثورة السودانية أهملتها الجماهير ففشلت الثورة

كشفت بديهة سياسية Political Intuition عن مؤامرات الإخوان المسلمين مؤسسي الإرهاب الدولي

بديهة سياسية Political Intuition يمكن أن تفي بمصالحك بشكل جيد

إليك كيف يعمل ذلك:

اشترك في نشرة مشهد القرن الافريقي السياسي HOA Political Scene Newsletter، وقم بتوافق اشتراكك واكتب في النموذج الموجود على اتصل بنا Contact Us أنك مهتم بالديناميكيات العالمية والحدس السياسي Political Intuition.

اتبع ذلك عن طريق إعادة توجيه عنوان الويب لهذه الصفحة إلى جميع الأشخاص الذين تعرفهم. يمكنك القيام بذلك باستخدام النموذج الموجود في Forward HOA Political Scene.

احصل على عنوان الويب لهذه الصفحة https://www.hoa-politicalscene.com/political-insights.html وأنشره على كل موقع ويب مخصص للعائلة أو آمن يمكنك الوصول إليه ونشر الملصقات هناك أيضًا.

إصلاح ملصقات عصر الجماهير Masses' Era وتوزيعها وتثبيتها في المناطق العامة لبدء حملات عصر الجماهير.

اجمع العملاء المحتملين خلال كل العملية من خلال الحصول على معلومات الاتصال الخاصة بهم وأخبرني أنك قمت بتنفيذ جميع الخطوات.

انتظر التوجيه التالي.

البديهة السياسية Political Intuition باللغة السويدية

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenska-dynamiska-asikter.html - Svenska Dynamiska Åsikter: LPE för masstiden är massteorin som är tillämplig enligt dess vetenskapliga metod för att ersätta de klassiska systemen som leds av eliterna från de regerande klassiska politiska partierna. LPE innehåller de vetenskapliga grunderna för att initiera massornas system och de fullständiga metoderna för att utföra denna ädla uppgift.

The connotation of the Swedish description is: LPE for mass time is the mass theory applied according to its scientific method to replace the classical systems led by the elites of the ruling classical political parties. LPE contains the scientific foundations for initiating the systems of the masses and the complete methods for performing this noble task. The connotation in Arabic as follows:

الآراء الديناميكية من السويدية الي العربية: LPE لعصر الجماهير هي نظرية الكتلة القابلة للتطبيق وفقًا لمنهجيتها العلمية لتحل محل الأنظمة الكلاسيكية التي تقودها النُخب من الأحزاب السياسية الكلاسيكية الحاكمة. يحتوي LPE على الأسس العلمية لبدء أنظمة الجماهير والطرق الكاملة لأداء هذه المهمة النبيلة.

* Swedish: hoa-politicalscene.com/svenska-dynamiska-insikter.html - Svenska Dynamiska Insikter: Masspisternas LPE profilerar också de internationella regeringarna från deras beteenden och uppträdanden, baserat på livstidsobservation till internationell politik, som har engagerat mig hela mitt liv och tjänat de regionala och globala massornas intressen. Veteranaktivist, journalist och poet Khalid Mohammed Osman.

The explanation of this Swedish description is: The LPE of the masses era also profiles the international governments from their behaviors and conducts, based on lifelong observation to international politics, which has engaged me all my life and served the interests of the regional and global masses. Veteran activist, journalist and poet Khalid Mohammed Osman. The explanation in Arabic as follows:

رؤى ديناميكية من السويدية الي العربية: يلقي LPE للممرات الجماعية أيضًا لمحة عن الحكومات الدولية من سلوكياتها، استنادًا إلى المراقبة مدى الحياة للسياسة الدولية، والتي شغلتني طوال حياتي لخدمة مصالح الجماهير الإقليمية والعالمية. الناشط والصحفي والشاعر المخضرم خالد محمد عثمان Khalid Mohammed Osman.

Political Intuition Created Global Dynamics to Solve World's Problems!

The truth is that when you sense any political intuition and examine it, you will see wether it is right and useful to other people, or not. Through the projects I have achieved with my political intuition, I realized that there is a global combination and I just used the same dynamic ideas to shift the regional dynamics to global dynamics.

Political Intuition in Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

Political Intuition in Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

Political Intuition in Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

Political Intuition in Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

Political Intuition in Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

Political Intuition in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

Political Intuition in Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

Political Intuition in Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

Political Intuition in Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

Political Intuition in Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

Political Intuition in Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

Political Intuition in Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

Political Intuition in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

Political Intuition in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

Political Intuition in Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

Political Intuition in Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

Political Intuition in Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

Political Intuition in Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

Political Intuition in Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

Political Intuition in Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

Political Intuition in Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

Political Intuition in Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

Political Intuition in Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

Political Intuition in Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

Political Intuition in Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

Political Intuition in Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

Political Intuition in Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

Political Intuition in Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

Political Intuition in Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

Political Intuition in Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

Political Intuition in Global Dynamics 31

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

Political Intuition in Global Dynamics 32

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

Political Intuition in Global Dynamics 33

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

Political Intuition in Global Dynamics 34

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

Political Intuition Created Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

Political Intuition in Multilingual Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 7, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE

Political Intuition in Bilingual Dynamics 2

Political Intuition in Multilingual Dynamics 3

Did You Like Political Intuition?

Please, answer the question and write comments on Political Intuition. Use the comments form below. When you get a notification that you comments are published on the Horn of Africa's Network, share the link on good websites.

* Read about many beautiful places that have been damaged by climate change with some of what you read on Political Intuition at 100-beautiful-places-in-the-world.com.

* You can also  watch documentaries and movies about some of the problems you read on Political Intuition at TVCinemaApp.com.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Comment C2 Entries on Political Intuition appear on the section of the page below the comments form and above this paragraph. Please, make sure to comment, before leaving to another page. Thanks.

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!