HOW MUCH does Facebook pay you when you take a lot of time to make it a billionaire while you're poor? Do you want to conquer FaceBook, Google, or any social you are using and make them pay you hard currencies for using them? That has a DYNAMIC SYSTEM. Contact Me! GET INSIGHTS ON HOAS ABOUT FACEBOOK.

HOA's Cases!

Cases, other than HOA's Cases, have many definitions. In fact, even cases of pregnancy have several definitions... Do not laugh, we have difficult pregnancies and deliveries in the world, and even in the political field, where classic politics nests in the minds of those in charge of political affairs, and thus blinds them in their intractable pregnancies from seeing the world's problems properly.

It is very strange that in their intractable pregnancies, they are open appetites, they eat and drink, and even exchange toasts in their political parties' victory celebrations, and their personal family celebrations, while their policies produce disasters for people in many parts of the world.


They undoubtedly know that their irrational policies have produced global warming, which led to the phenomenon of climate change, with the melting of ice in the North and South poles, and in many areas that were known to be areas of snowfall most of the year.

They undoubtedly realize that their same irrational policies have led to the exacerbation of economic crises and consequently to the economic collapse in many countries, especially after legislating capitalist policies related to privatizing public sectors, policies of opening markets, or free market policies, by liberalizing the economy with these vulgar methods.


They know that there is no state control in the case of capitalism and its control over the entire economy. Despite this, they support the powers of capital in their legislation of their policies, which only reflect that they are capitalist policies.

Consequently, those in charge of political affairs actually fall into the pockets of capitalism, from which they make a living, and exchange toasts.


They undoubtedly understand the real reasons that led to the collapse of the Soviet Union and the Eastern European Socialist Bloc, but they announced in advance in their statements made during that time, and they still announce through documentaries other reasons than the real reasons for the collapse of the socialist camp.

There is no mention of the real reasons, which are summed up in the fact that it was the conspiracies of the powers of international capital that destabilized the Eastern Bloc countries, in order to end the era of the Cold War and build the new era of international capitalism.


They undoubtedly have impressions that are still fresh in their minds about the events that resulted from the dismantling of the camp of the honorary socialist countries of Europe.

They have seen the civil wars that those countries, which were among the strongest in the world with their national unity, were subjected to, and which played a key role in balancing global political forces.


Some of these people in charge of political affairs participated through their policies in those wars, or supported some factions fighting against other factions. Here, they know their role in the dispersal of Eastern European countries, and in the tragedies that resulted from the policies of the powers of international capital that led to the dispersal of the Eastern European peoples.

The following part of HOA's Political Cases is a translation of the second and third parts of political collapse, political failure, or political wretch of the world on the page of Dynamic Revelation, or dynamic vision.


This part is followed by parts of the presentation of other political cases, which summarize the comprehensive collapses sweeping the world, due to the policies of the classical political systems.


These classic systems have remained classic even before the schemes to end the era of the Cold War, which were accomplished by the international capital powers in cooperation with Arab countries and Islamic organizations, or pretending to be Muslims. The following sections are translated from Political Cases.


Continue this entry of HOA's Cases at Dynamic Revelation, which is part 1 and Political Causes, which are part 2. Then read the Global Dynamics on the English section, just downstairs below the following Arabic sections, which are a translation to the two mentioned pages. Thank you very much.

تعريف اولي لعدد من  حالات هوا HOA's Cases

الحالات، غير حالات الإنترنت، لها تعريفات عديدة في الواقع، حتي حالات الحمل لها عدّة تعريفات... لا تضحك، فلدينا حالات حمل وولادات مستعصية في العالم، وحتي في المجال السياسي، حيث تعشعش السياسات الكلاسيكية في عقول القائمين بالأمور السياسية، وبالتالي تعميهم في حالات حملهم المستعصية  من رؤية مشاكل العالم علي نحو صحيح. 


من الغريب جداً انهم في حالات حملهم المستعصية مفتوحي الشهية، فهم يأكلون ويشربون، بل يتبادلون الأنخاب في إحتفالات أحزابهم السياسية بالفوز، وإحتفالاتهم الأسرية الشخصية، بينما تنتج سياساتهم كوارث للناس في جهات عديدة من العالم.


هم بلا ريب يعلمون ان سياساتهم غير الرشيدة قد أنتجت الإحترار العالمي، أو كما يُطلق عليه الإحتباس الحراري Global Warming، الذي أدي الي ظاهرة تغيُّر المناخ، بذوبان الجليد في القطبين الشمالي والجنوبي، وفي مناطق عديدة كانت معروفة بانها من مناطق تساقط الجليد معظم السنة.


هم بلا ريب يدركون ان نفس سياساتهم غير الرشيدة قد أدت الي تفاقم الأزمات الإقتصادية وبالتالي الي الإنهيار الإقتصادي في العديد من الدول، خاصة بعد تشريع السياسات الراسمالية الخاصة بخصخصة القطاعات العامة، وسياسات فتح الأسواق، أو سياسات السوق الحرة، بتحرير الاقتصادي بهذه الأساليب المبتذلة. فهم يعرفون انه لا توجد سيطرة للدولة في حالة تمكُّن الراسمالية  وسيطرتها علي كامل الإقتصاد. ورغم ذلك فهم يدعمون قوي راس المال في تشريعاتهم لسياساتهم، والتي لا تعكس إلا أنها سياسات راسمالية. وبالتالي فان القائمين بالأمور السياسية يقعون في الواقع في جيوب الراسمالية، ومنها يعتاشون، ويتبادلون الأنخاب.


هم بلا ريب يفهمون الأسباب الحقيقية التي أدت الي إنهيار الإتحاد السوفياتي والكتلة الشرقية الأوروبية الإشتراكية، ولكّنهم أعلنوا سلفاً في تصريحاتهم التي تمت خلال ذلك الوقت، وما يزالون يعلنون من خلال الأفلام الوثائقية عن أسباب أخري غير الأسباب الحقيقية لإنهيار المعسكر الإشتراكي. ليس هناك من ذكر الأسباب الحقيقية والتي تتلخص في ان مؤامرات قوي راس المال الدولي هي التي زعزعت إستقرار دول الكتلة الشرقية، وذلك من أجل إنهاء عهد الحرب الباردة، وبناء العهد الجديد للراسمالية الدولية.


هم بلا ريب لهم إنطباعات ما تزال ماثلة حول الأحداث التي نتجت عن تفكيك معسكر دول أوروبا الشرفية الإشتراكية، فهم قد رأوا الحروب الأهلية التي تعرّضت لها تلك البلاد التي كانت من أقوي البلاد في العالم بوحدتها الوطنية، وكانت تلعب الدور الأساسي في توازن القوي السياسية العالمية. بعض هؤلاء القائمين بالأمور السياسية شارك من خلال سياساتهم في تلك الحروب، أو دعم بعض الفصائل المقاتلة ضد الفصائل الأخري. وهنا فهم يعلمون بدورهم في تشتيت دول أوروبا الشرقية، وفي المآسي التي نتجت عن سياسات قوي راس المال الدولي التي أدت الي تشتيت الشعوب الأوروبية الشرقية. 

عرض موجز لمسببات ومسببي أحوال هوا HOA's Cases المعروضة

مواصلة  قضايا هوا HOA's Cases السياسية

هذا الجزء من حالات هوا السياسية هو ترجمة للجزء الثاني والثالث من الإنهيار السياسي، أو الفشل السياسي، أو السقوط السياسي علي صفحة الإيحاء الديناميكي Dynamic Revelation، أو الوحي الدينامي، أو الكشف الديناميكي، أو الرؤيا الدينامية. وتلي هذا الجزء أجزاء من عرض حالات هوا السياسية الأخري، التي تُلخص الإنهيارات الشاملة التي تجتاح العالم، بسبب سياسات الأنظمة السياسية الكلاسيكية Classic Political Systems، التي ظلّت كلاسيكية حتي من قبل مخططات إنهاء حقبة الحرب الباردة، التي أنجزتها قوي راس المال الدولي Capital Powers بالتعاون مع دول عربية ومنظمات إسلامية، أو تدعي انها كذلك. والأجزاء التي تليها مترجمة عن الحالات السياسية Political Cases.

هنا نواصل من الصفحتين الموضحتين:


ومع ذلك، لم تتناول أي من وسائل الإعلام هذه قضية الانهيار الدراماتيكي للجمهوريات الاشتراكية السوفياتية وبلدان كتلة أوروبا الشرقية بشفافية ومصداقية.


يعني أن هذه المنافذ الإذاعية لدي وسائل الإعلام السياسية الدولية International Political Media لم تذكر، على سبيل المثال، المؤامرات الدولية التي عملت لسنوات على تقويض وحدة اتحاد الجمهوريات الإشتراكية السوفياتية ووحدة دول كتلة أوروبا الشرقية.


ما نفهمه في هذا الصدد هو أن العديد من وسائل الإعلام وقنوات التلفاز الفضائية satellite TV channels تُدار من قِبل ما أسميه صلاحيات رأس المال. هذه القوى الرأسمالية Capital Powers لا تدير وسائل الإعلام الدولية فحسب، بل تدير أيضاً الحكومات الدولية.

فهم في هذه القوي الراسمالية يؤيدون الحملات الإنتخابية لمرشحيهم، ويدعمون أحزابهم السياسية الكلاسيكية في الوصول إلى السلطة، وفي التبادل المنظم للسلطة خلال كل فترة حكم.


ليس ذلك فحسب، بل تمتلك هذه القوى الرأسمالية العالمية وكالات ومؤسسات كاملة لمصادر المعلومات، والتحقيق في المعلومات، ومتابعة الشؤون الداخلية للعديد من دول العالم، وليس فقط الدول الشيوعية.


لديهم حتى منظمات حقوقية تعمل على تعزيز الرأسمالية من خلال القضايا الإنسانية، على الرغم من أن القوى الرأسمالية قد تسببت في العديد من الجرائم الإنسانية أثناء حل الكتلة الشرقية. يا الهي!


من خلال المؤامرات الدولية، التي شملتها نظرية المؤامرة للأخوان المسلمين Muslim Brothers Conspiracies قامت القوى الرأسمالية عن عمد بتفكيك اتحاد الجمهوريات الاشتراكية السوفياتية وبلدان كتلة أوروبا الشرقية وأنتجت العديد من الكوارث الإنسانية، ليس أقلها قتل وتشريد ملايين الأوروبيين الشرقيين.


لم تكن هذه هي النهاية، لكن المؤامرات الدولية مدعومة بمؤامرات إسلاموجية وعروبية إقليمية استمرت في تدمير الوحدة الوطنية في كل دولة، بل وخلقت إرهاباً دولياً لمساعدتها على مواجهة السوفيات في أفغانستان، بدعم من الدول العربية التابعة لها والمنظمات الرجعية المتطرفة، مثل جماعة الإخوان المسلمين السودانيين Muslim Brothers, Sudan.


هل تعلم الآن لماذا تتجاهل معظم وسائل الإعلام السياسية في العالم الخوض في الأسباب الحقيقية التي أدت إلى انهيار الجمهوريات الإشتراكية للاتحاد السوفياتي ودول كتلة أوروبا الشرقية؟


هل تعرف الآن كيف تدار وسائل الإعلام الدولية، وكم عدد الأنظمة السياسية الكلاسيكية التي تُدار بواسطة القوي الراسمالية؟


هل تعرف الآن كيف ظهر الإرهاب الدولي ومن الذي أججه ومن ساهم في انتشاره؟

وقائع هوا HOA's Cases التي أثّرت علي البيئة والصحة

الإحتباس الحراري والتدهور البيئي

بعد تدمير توازن النظام السياسي العالمي، عمدت القوي الراسمالية الي إستخدام طاقات تصنيع هائلة. قسم من الصناعات إعتمد علي منتجات الغابات من الأخشاب. لذا عمدت الشركات الراسمالية الي قطع الأشجار، مما أدي الي إزاحة الكثير من الغابات، مثلما حدث بالنسبة الي غابات الأمزون المطيرة Amazon Rainforests. بل حتي في أروربا وأجزاء أخري من الدول النامية تتعرّض الغابات الي عمليات قطع مستمرة للأشجار.


وبالإضافة الي إستخدام الأخشاب في الكثير من الصناعات، فان هناك عمليات أخري لقطع الأشجار تقوم بها الشركات العقارية الراسمالية، وحيث تزيح مساحات كبيرة من الغابات من أجل بناء العمارات الإستثمارية المتنوعة من المباني السكنية والمكاتب والبنوك والبوتيكات والمطاعم والبارات.


هذه العمليات الإستثمارية للقوي الراسمالية أدت الي نواتج سيئة ممثّلة في ظهور ظاهرة الإحترار العالمي Global Warming، أو ما يُعرف أيضاً بظاهرة الإحتباس الحراري التي أدت الي تغيُّر المناخ وذوبان الجليد حتي في القطب الشمالي والقطب الجنوبي. ذلك نتج لأن كثافة الغابات هي التي تساعد في إمتصاص الإنبعاثات الهائلة من ثاني اكسيد الكربون التي تنتج عن الصناعات الكثيفة ومصادر أخري. تدهورت البيئة نتيجة لذلك وتفاقمت الأمراض الخطيرة المهلكة.

أوضاع هوا HOA's Cases في ظروف التدهور الصحي

بالإضافة الي ذلك، فان قطاعات الصناعات الكثيفة في المجالات المدنية وفي المجالات العسكرية من تصنيع الأسلحة البيولوجية والكيميائية والنووية تنتج كميات كبيرة من النفايات الخطرة بالإضافة الي نواتج الأسلحة، أثناء تصنيعها وأثناء إستخدامها، وتؤدي الي الإحتباس الحراري والتدهور البيئي والصحي الناتج عن تغيُّر المناخ Climate Change، وبالتالي تؤدي الي الإضرار بالإنسان، خاصة في الدول الفقيرة، التي تستخدمها القوي الراسمالية لدفن النفايات الخطرة في أراضيها.  


لقد أنتجت السياسات الحكومية التي تتبعها الأنظمة الكلاسيكية Classic Systems والتي تسهم في تضخيم الراسمالية الي إطلاق يد القوي الراسمالية من خلال سياسات الإقتصاد الحر والذي يشمل سياسات تحرير الأسواق Free Market Policies، وحيث لا تملك الجهات الرسمية أي سيطرة علي نمو فعالبات القوي الراسمالية. ولقد ظهر واضحاً من خلال النواتج السيئة للإحتباس الحراري وتغيُّر المناخ ان الكثير من الأمراض تتفشي ومن بينها تفشي مرض كورونا فيروس Corona virus الذي حصد الملايين من الأرواح.

أمثلة هوا HOA's Cases عن التدهور الإنساني والتدهور الأمني

منذ الخطط والعمليات الأولي التي إستهدفت بها القوي الراسمالية Capital Powers تحطيم توازن القوي السياسية العالمية من خلال إحداث الإنهيار الكامل للاتحاد السوفياتي ودول الكتلة الأوروبية الشرقية، تمزقت العديد من البلدان، وقُتل وشُرد الملايين من البشر من هذه الدول. تفككت المجتمعات الأوروبية بفعل سياسات القوي الراسمالية التي أنتجت الحروب الأهلية في تلك الدول، حتي بين الأشقاء في الدولة الواحدة. إستمر التدهور الإنساني والتدهور الأمني لسنوات عديدة، وما تزال آثاره مستمرة.


وأنتجت سياسات هذه القوي الراسمالية التي تدير الحكومات الإرهاب الدولي الذي ما يزال يُحدث التدهور الإنساني والتدهور الأمني ليس في أفغانسات فحسب، بل في الكثير من أنحاء العالم. أهم ما أنتجه هذا البعبع المسمي الإرهاب الدولي هو انه يُستخدم الآن من طرف الأنظمة الراسمالية في الدول الكبري لشن الحروب المباشرة أو حروب بالوكالة في الدول الفقيرة. وأدت هذه السياسات الراسمالية أيضاً الي توسيع قواعد حركات التمرد في العديد من البلاد ببيع الأسلحة لها، ودعمها علي العمل في ضرب استقرار الدول التي تعمل فيها.


وإذا كانت هذه هي الأسباب السياسية، وبطبيعة الحال بمسببيها والتي أسهمت في التدهور الإنساني والتدهور الأمني فان هذا التدهور له أيضاً أسباب إقتصادية ومناخية وبيئية وصحية. انظر ما فعله تغيُّر المناخ بالكثير من أجمل 100 موقع في العالم 100-beautiful-sites-in-the-world.com.‬

ظروف هوا HOA's Cases في دائرة الإنهيار الاقتصادي

تزعم القوي الراسمالية الدولية، وهي راسمالية السوق الحر Free Market Capitalism ان تحرير الأسواق، من خلال سياسات الأسواق الحرة تسهم في نمو الاقتصاد. هذا الزعم يحمل تناقضاً واضحاً لما عُرفت به الراسمالية كنظرية تقول بان الراسمالية هي نظام سياسي من خلاله يسيطر القطاع الخاص علي تعامل وتجارة وصناعة الدولة وان الدولة لا تسيطر علي هذه القطاعات الاقتصادية. ذلك التعريف يحدد ان الدولة لا تسيطر علي عمليات الربح، أو حتي علي المنتجات وجودتها، أو حتي علي وضع قوانين السلامة الصناعية وحماية المستهلك.


من خلال هذا النظام الاقتصادي الراسمالي فان الراسمالية تتحكّم في الإنتاج الزراعي والصناعي وتتحكّم في حركة السوق والتسويق، وتتحكّم في التسعير والربحية. أكثر من ذلك ان الراسمالية تتحكّم من خلال الخصائص المركزية للرأسمالية في تراكم رأس المال، والأسواق التنافسية، ونظام الأسعار، والملكية الخاصة، وحتي في مسألة الاعتراف بحقوق الملكية، والتبادل الطوعي، والعمل المأجور، أو أجور العمل.

من خلال نظرة شاملة للواقع الاقتصادي في عدد من الدول وبمتابعة بسيطة للأخبار يمكن معرفة الأزمات الاقتصادية التي تعاني منها هذه الدول. من خلال ذلك يظهر ان سياسات تحرير الأسواق لم تؤدي الي الإنتعاش الاقتصادي المزعوم، بل الي الإنهيار الاقتصادي في هذه الدول والي عدد من الأزمات الاقتصادية في دول اخري. لقد ظهر التدهور الاقتصادي كمؤشر علي خطل إدعاءات الراسمالية مباشرة بعد ضربها للدول الشيوعية.


وإذا تابعنا خصائص الراسمالية الأخري الملخّصة في التحكّم في حركة السوق والتسويق فان ذلك يعني ان المستهلك بلا حماية. إذ ان من المعروف انه من خلال التخزين للمواد الإستهلاكية تتحكّم الراسمالية في التسعير والربحية. وإذا تابعنا خصائص الراسمالية الأخري الملخّصة في التسعير والربحية فان ذلك يعني انها تتحكّم في قوت الناس، وحيث ان بإمكان الراسمالية تخزين السلع الإستهلاكية لرفع أسعارها وفق إرتفاع الطلب علي تلك السلع الإستهلاكية.


وإذا تابعنا خصائص الراسمالية الأخري الملخّصة في تراكم رأس المال فان ذلك يعني ان من يملك المال (وهو الراسمالية) يملك مصائر الناس. وإذا تابعنا خصائص الراسمالية الأخري الملخّصة في العمل المأجور فنحن نري كيفية إستغلال الراسمالية للعمالة في ظل عدم تدخل الدولة، أو قدرتها علي حماية القوي العاملة، خاصة بالنسبة لمسائل الأجور العادلة، والأمن الصناعي وحقوق التقاعد. 

HOA's Cases as Revelatory of the Global Dynamics!

I really don't like to use the verb reveal as a verb form for revelation, as many language sources suggest. That is because revelation is not just a mere thing to reveal something. It is deeper than that. So, when I used revelate, that sounds so wrong linguistically and it was red underlined when I typed it here in the text editor, before getting this online and I am leaving it as revelate, as wrong as it is. But, I changed it at the headline and used the adjective form, instead.


From HOA's Cases I produced the Regional Dynamics, through which I tested the Dynamic Ideas of the masses in some projects for the masses to maintain family, national and environmental values.


Again, from the same HOA's Cases I converted the Regional Dynamics into Global Dynamics for the global masses. Here we go to establish the Systems of the Masses and launch the Era of the Masses.

HOA's Cases Animate Global Dynamics 1

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/1IiIci7hjZE

HOA's Cases Arouse Global Dynamics 2

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/RT4C3xydsP0

HOA's Cases Awaken Global Dynamics 3

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 3, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/c_ND8kUL0qE

HOA's Cases Bring about Global Dynamics 4

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 4, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ReNcMhG9cyA

HOA's Cases Bring out Global Dynamics 5

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 5, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/li3063nECGc

HOA's Cases Breathe in Global Dynamics 6

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 6, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/r0UEcDryJ3o

HOA's Cases Cause Global Dynamics 7

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 7, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/rHQj6HSY-KM

HOA's Cases Create Global Dynamics 8

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 8, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/96G732HGY-M

HOA's Cases Draw In Global Dynamics 9

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 9, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/23Lz89zS1RY

HOA's Cases Encourage Global Dynamics 10

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 10, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KRFWybE5aRE

HOA's Cases Energize Global Dynamics 11

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 11, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9MdhdJeCdUk

HOA's Cases Enkindle Global Dynamics 12

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 12, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/bGUtj5oC6Bo

HOA's Cases Fill in Global Dynamics 13

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 13, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/T3-x88Aa8RE

HOA's Cases Fillip in Global Dynamics 14

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 14, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/od3_2Izg8ZQ

HOA's Cases Fire the Imagination of  Global Dynamics 15

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 15, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/zstFN59hBBE

HOA's Cases Fire with Enthusiasm Global Dynamics 16

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 16, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/UpqUOFam8ww

HOA's Cases Galvanize Global Dynamics 17

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 17, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/W_YIPjCc-os

HOA's Cases Generate Global Dynamics 18

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 18, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/-Q9rWV34q18

HOA's Cases Give Rise To Global Dynamics 19

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 19, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/Vu92eOwaNcc

HOA's Cases Goad Global Dynamics 20

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 20, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/cMBy27DkYXQ

HOA's Cases Ignite Global Dynamics 21

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 21, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/7c2GRUdXzKM

HOA's Cases Impel Global Dynamics 22

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 22, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/83-IO088B94

HOA's Cases Incentivize Global Dynamics 23

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 23, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/HH2xgm-GfvM

HOA's Cases Incite Global Dynamics 24

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 24, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/MZGd4rUXJKc

HOA's Cases Induce Global Dynamics 25

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 25, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/temDIxPSZ1U

HOA's Cases Influence Global Dynamics 26

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 26, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/pNJMy3Pxc8c

HOA's Cases Inspire Global Dynamics 27

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 27, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/t0MfZ5736-c

HOA's Cases Inspirit in Global Dynamics 28

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 28, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/0kU5zEW8lhg

HOA's Cases Kindle Global Dynamics 29

How to Setup International Revolution? Episode 1 - 29, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/ojLU2ywQoVY

HOA's Cases Motivate through Global Dynamics 30

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 1, Arabic video lessons by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/IsG7AuIhQXQ

HOA's Cases Move in Global Dynamics 31

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 2, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/NySLGBEF4xM

HOA's Cases Persuade in Global Dynamics 32

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 3, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/U7XfY9ZpKo0

HOA's Cases Produce Global Dynamics 33

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 4, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/KWDyaLCz4NA

HOA's Cases Prompt through Global Dynamics 34

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 5, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/JPJ2giLACkI

HOA's Cases Sow the Seeds of Global Dynamics 35

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 6, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/8cwf5H7ivbQ

HOA's Cases Spark a Revolution through Global Dynamics 36

How to Setup International Revolution? Episode 2 - 7, Revolutionary lessons in Arabic by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/kr0R1-IqPKE

HOA's Cases Stir Actions through Global Dynamics 37

Climate Justice, Episode 1 - 1, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/4HS-Jq7bJJ0

HOA's Cases Trigger Mass Movement with Global Dynamics 38

Climate Justice, Episode 1 - 2, by veteran activist, journalist, poet, short story writer and novelist Khalid Mohammed Osman: https://youtu.be/9VH_f045Bv4

HOA's Cases in Global Dynamics 39

HOA's Cases in Global Dynamics 40

HOA's Cases in Multilingual Dynamics 1

HOA's Cases in Bilingual Dynamics 2

HOA's Cases in Multilingual Dynamics 3

HOA's Cases in Bilingual Dynamics 4

HOA's Cases Inspired the Masses to Plant More than 5,000,000 Martyr's Tree in Eritrea

HOA's Cases Led to Creating Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 1 from the Idea of the Eritrean Martyr's Tree

HOA's Cases Led to Creating Additional Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 2 to Support the Sudanese Revolution

HOA's Cases Led to More Environmental Activities Like the Sudanese Martyr's Tree 3 to Enhance the Sudanese Revolution

HOA's Cases Mobilized the Sudanese Revolution through long years and it failed

Through HOA's Cases I Created 3 Mechanisms for a Progressive Sudanese Revolution Neglected by Sudanese, so the Revolution Failed

HOA's Cases I used and I am Using to Uncover the Muslim Brothers, the Founders of International Terrorism with Other Global Elements

Are HOA's Cases Your Cases?

If HOA's Cases are your cases, then we could work together and get people to solve these cases. If they are not your cases, then they should be, as every aspect of the problems you read here are threatening your life, whether you realized that, or not.

The solution to world's problems are provided through the dynamics of the LPE of the Masses' Era. So, take action to learn from the LPE to solve your global problems.


  1. Subscribe to HOA Political Scene Newsletter.
  2. Share the links of the Global Dynamics and the posters of the political campaign and fix them on public places.
  3. Contact Us to join the project of the Era of the Masses.
  4. Write comments on HOA's Cases and share your page, when published.
  5. Forward HOA Political Scene to your friends to take the same steps of yours.

* You can read some of the issues that effect many places in the world, as you read on HOA's cases at 100-beautiful-sites-in-the-world.com/100-beautiful-sites-blog.html.

* You can also watch documentaries on everything you read on HOA's Cases at tvcinemaapp.com/tv-cinema-app-blog.html.

The form above is for signing up for the newsletter and the one below is for writing comments.

Have A Great Story About This Topic?

Do you have a great story about this? Share it!

[ ? ]

Upload 1-4 Pictures or Graphics (optional)[ ? ]

 

Click here to upload more images (optional)

Author Information (optional)

To receive credit as the author, enter your information below.

(first or full name)

(e.g., City, State, Country)

Submit Your Contribution

  •  submission guidelines.


(You can preview and edit on the next page)

Enjoy this page? Please pay it forward. Here's how...

Would you prefer to share this page with others by linking to it?

  1. Click on the HTML link code below.
  2. Copy and paste it, adding a note of your own, into your blog, a Web page, forums, a blog comment, your Facebook account, or anywhere that someone would find this page valuable.

نُشرت مطلع هذا العام

رواية "الموتُ شرقاً" تكشف لك سرّ الموت الشرقي التراجيدي المستمر للإنسان

Sudanese Journalist, poet, write and human and political activist Khalid Mohammed Osman

احصل علي الرواية الآن واكتشف إنهيار القواسم المشتركة، واستلهم إبداعا يشبه الأسطورة في النص الروائي

"Follow", "like", "tweet", or "pin" the pictures to express your love! Thanks

Horn Africa's Political Tragedy

Love in the Internet Time on Apple Books

Rising of the Phoenix Poetry on Apple Books

Free Poetry Picture Book

Free poetry picture book on Apple Books. You can use the images on public places for your customers to enjoy, while taking coffee.

The French & Spanish Versions

You can work the French versions and the Spanish versions of the two books above with me on, one on one bases. Contact Us.

HOAs Political Poetry Imaged

I'll be thankful, if you get one of my books.

My Books!

Publish Your Book

Let's be the publishers of your book. Use the form at Contact Us.


Work From Home With SBI!